September 17, 2008

UTK SUAMI TERSAYANG........



Hi Sayang........ Apa2 pun terima kasih utk u kerana menyintai dan menyanyangi i sepenuh hati u ( emmm..betul kan huhuuhu ) dan i jg tak menyangka yg kita telah di satukan dlm masa yg begitu cepat....5 bulan kita mengenali hati budi masing2 walaupun masa yg terlalu singkat...tapi kita sememangnya mempunyai banyak persamaan......mungkin itu lebih menguatkan lagi jodoh....kita sama2 lalui setiap apa yg berlaku dlm hidup kita seolah2 satu persamaan.....dan kadang2 setiap apa yg kita cakapkan atau fikirkan semuanya sama..... Kita telah lalui pelbagai dugaan dan kita jg hidup dalam keadaan SABAR.....dan inilah hasil yg kita dapat .......BERKAT kesabaran kita selama ini.....walau sepahit mana pun kita tempuh jg dgn senyum...sabar dan tanpa kita mencerca org lain......kita sememangnya telah di jodohkan utk bersama...i mengharapkan agar hubungan kita ini akan berkekalan sehingga KEHUJUNG NYAWA....susah senang insya'allah kita akan lalui bersama.... i bukan tajuk ini...bukan apa...i cuma nak kan u tahu yg i ikhlas menerima u sebagai SUAMI i....dan i sememangnya menyintai dan menyanyagi u sepenuh hati i....u adalah suami i...dan insya'allah i akan jaga u dan semuanya dgn ikhlas dan baik...... i sememangnya memerlukan u senantiasa di sisi i.....i terlalu sayangkan u...dan i mengharapkan agar ini adalah perkhawinan yg terakhir utk diri i....walaupun masa yg singkat tapi i telah mengenali u........apa yg penting kita harus mempunyai perasaan cinta...sayang...tanggungjawab....percaya dan saling hormat menghormati ........ kita akan lalui setiap apa dugaan yg dtg utk kita nanti........i yakin yg ALLAH akan berpihak pada kebenaran dan kerana KEBENARAN jgk lah kita telah SAH menjadi SUAMI ISTERI sekarang.... apa2 pun utk u sayang........i sememangnya gembira menjadi isteri u......dan insya'allah i akan jadi seorang isteri yg solehah utk u....dan menjaga u sebaik yg mungkin............. LOVE U SO MUCH..................MUAHHHHHHH

4 Comments:

princesdiaries said...

hai kak farah nape x sahkan permintaan m'jd kwn saya kat friendster.seronok sgt dpt menatap wajah kak farah n husband.romantiknya............

yna sidek said...

huhuhuhu..sedihnya kak ayu..Akhirnya u oll bersatu jugak.Semoga kekal hingga ke akhir hayat..Amin

DatinDiaries said...

hi princes...apa id anda...nanti sis add ye...
hi YnA......thanxs...ye...muahhh

yna sidek said...

muacks jugak..lepas raya ada kenduri lagi kan? kak ayu cakap ada..jgn tak de lak..yna ngan abang izhar datang!!!