December 15, 2010

LOST WORLD OF TAMBUN - PART 5


Yeayyyy.... akhirnya...sudah tiba masanya aktiviti yg ditunggu-tunggu oleh anak2 aku ni ha.hurmm tak sabar betul nampaknya dia org semua ni ye.sabar2 apa pun kita adalah org yg pertama sampai kat depan pintu masuk ni ha..sementara yg lain2 masih dok dalam kereta lagi.bersemangat betul nampaknya aku nih.

Kami ada masuk dalam satu kumpulan lah senang...manalah tahu kot2 ada nak bagitau apa2 ke plak nanti..berapa jam dok dalam ni dan nak jumpa kat mana.apa2 pun sebelum depa mai..meh la kita anak beranak ambik gambar dulu lah ye.

Jarang betul gambar aku nih nak ada sekarang ni..asyik gambar org lain ja ni..mana la gambar yg tukang ngambik gambar org lain.huhuh nak jugak gambar aku ada..tapi nasib badanlah.lagipun serius aku cakap..aku tak suka la nak bergambar sekarang ni..coz aku benci tgk bentuk badan aku.tu pasal la aku dah malas nak bergambar ..tak mcm tu pantang tgk kamera..

hehhehe tak sabar betul anak2 aku nak masuk dalam ni ye..nasib baikla ada tiang besar...dapatlah aku tukar terus je baju mandi anak2 aku kat tepi tiang tu.bila masuk dalam je terus bleh main air...cepatkan...Tapi aku takdelah nak tukar baju tepi tiang.hehhehe ntah2 aku lagi besar dari tiang pun tak tahu la.waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Asyik posing je Kakak dan Dik Ya nih.dan Dik Ya plak memang mcm2 gaya yg dia buat.alahai batt kamera aku dah merahla plak..adeiii tension betul la..hurmmm sabor jelah.

Hurmmm bleh tahan jugak anak bongsu aku nih.memang suka bergaya dan bergambar la nampaknya.teringat zaman aku muda2 dulu..dahla cara Dik Ya berjalan cam aku ..hurmmm saling tak tumpahlah....

Hehhehhehe molek muko kakak wak gitu.hehhehhe pesen mana pun aku tak tahulah..tak kisahla mana2 pun sayang weh..janji anak2 mummy happy dahla...jap lagi kita pi masuk dalam ya...

Shamina posing control..Kak Ngah plak posing ala2 model..kakak plak posing apa ntah mcm ni ( tapi siku bkn kat atas kepala ya...xsen je tu ) dan Dik Ya plak seperti biasa dgn gaya manjanyalah dan dah pandai posing ala2 muka senget gitu.hhehee.

Wah pandai betul la HB ni susun atur ya.hehhehhe...dari besar sehinggalah ke kecik..ikut turutan nampaknya gambar kali ni.jom nampaknya rakan2 yg lain semuanya dah ada kat depan pintu masuk..kita masuk dan mandi puas2...dok sini sampai ke petang...mau hitam legamlah kami anak beranak nanti nih..tapi takpe...layan saja..bila lagi nak enjoy dgn anak2..betul tak..

Bermulanya dengan Dik Ya....pakai tag dulu..kan kalau takde tag tak bleh masuk tau..

Kakak plak..hurmmm cover ketiak tu nak oiii..

Kak Ngah adalah bantal peluk ku.hurmmmm sayang anak mummy....dan Kak Ngah adalah selalu sangat aku tugaskan utk pijak belakang aku...best la Kak Ngah naik atas belakang aku..bunyi tup.tap..tup ..tap...kat belakang aku ni bleh buat aku rasa lega-seleganya....dah lama rasanya aku tak mengurut nih..

Nampaknya semua dah settle..so sekarang kita dah bleh masuk dalam.

Masuk je terus anak2 aku dok main air kat depan ni ha..tak sempat apa2 lagi terus dia org melompat masuk dalam air.hurmmmmm tak sabar betul nampaknya nih.

kita makan dulu..perut pun dah lapar nih...apa kata sebelum nak pi main air puas2 ..kita makan dulu kasi kenyang..lepas main air ..gerenti lapar plak.hehhehhehe.


nak beli kupon jap..yelah nak main permainan yg ada kat belakang tu ha...yelah best jugak kalau dapat bear yg besar kan.

cerita selanjutnya dilain entry ya..cukuplah utk hari ni bab bercerita pasal Family Gathering kat Lost World Of Tambun nih...kan naik jemu plak..tak habis2 lagi..dah berapa part dah ni..panjang lebar betul aku buat ayat dan bercerita.yelah mana tau kan..nanti bila aku dah tua seksok mesti aku nak baca Diaries ni lagi..dan time tu pasti segala kenangan akan segar kembali..bila tengok gambar dan jalan ceritanya..ye dak..

0 Comments: