December 9, 2010

ANAK2 KU SAYANG..


Wah kemain lagi ye anak2 mummy nih..lepas je mummy kemas umah dan bilik dia org ni..terus dia org nak main masak2 la plak.adeiii nampak gayanya tugas ku belum selesai lagilah ni.Tapi takpe..yg penting satu umah aku dah bersihkan..pastu dia nak main ke apa ke.tak kisahlah..janji dia org main pun dalam keadaan yg selesa dan kemas..pasni kena kemas plak lah..itu yg penting..tugas aku ni memang tetap sama je setiap hari.huhuhu..

Kakak pun main masak2 gak ke.hehhehe.tapi aku seronok bila tengok anak2 dok dalam bilik dan main dgn adik2nya..seronok sangat..so bleh la aku buat tugas aku yg lain plak.

Cantiknya mainan mereka nih..ala2 Princess gitu...seronok sangat..aku rasa kalau bab hiasan bilik dan mainan utk anak2 nih..aku yg lebih dari mereka..yelah aku bukannya apa..aku nak kan anak2 aku selesa..happy dan seronok duduk kat umah..tu je...

hehhehe tu tetamu Dik Ya tu..time ni Dik Ya dok tgh2 buat minuman la tu kat tetamunya yg datang.hehhehe..mcm2 lah Dik Ya nih...


Pose seksi la plak Dik Ya sayang nih..semua mainan dikeluarkannya..dan main jelah puas2 kat dalam bilik tu..Kakak dan Kak Ngah dok tgk TV time ni..tinggalah Dik Ya sorang2 dok main dan layan tetamunya yg datang tu.hehhehhee...

Oklah Dik Ya..cukuplah gambar2 ni ye..mummy nak masuk dapur plak..nanti kan kelaparan plak anak2 mummy nih..

0 Comments: