November 18, 2010

SEHARIANKU....


Nampaknya hari ni aku dan anak2 keluar bersantai lagi..nak balik rumah cam malas je coz masih terlalu awal kot.huhuhu..Lagipun esok anak2 dah mula cuti sekolah dan hari ni adalah hari terakhir dia org sekolah.Sebelum nak balik rumah, aku dan anak2 singgah kat KB Mall jap..hajat dihati nak singgah beli perfume coz Perfume aku semuanya dah habis licin...tinggal botol jah.huhuhu sedih betul...

So anak2 adalah peneman setia aku la..Lepas ambik dia org sekolah, aku singgah kat kedai Kakak aku jap pi makan free dulu hehhehee..pastu barulah aku bawak anak2 ke KB Mall...kalau dah bawak anak2 ni faham2 jelah..sudah pasti itu dan ini yg dia org nak..tapi nasib baiklah anak2 aku memang memahami ..kalau aku takde duit aku bagitau je kat dia org dan dia org pun tak berani nak mintak lebih2..Tapi kalau kebetulan ada rezeki ..aku akan ingat balik apa yg anak2 aku nak..dan aku sendiri yg pegi beli ..sebelum anak2 minta itu dan ini...Dan aku rasa semua naluri seorang ibu semuanya mesti mcm ni kan..yelah kalau blh semua permintaan anak2 kita nak tunaikan..Kalau takde rezeki lagi hold dulu kan..begitu jugaklah aku....Coz bagi aku apa yg penting ialah aku nak tengok anak2 aku gembira ..itu dah cukup buat aku gembira.

Kakak memang selalu sangat nak bergaya..pantang nampak apa2 yg cantik depan mata.dan aku plak selalu sangat beli barang2 yg sama utk anak kembar aku ..maksudnya dari segi pakaian dan mcm2lah..dia org kan kembar so kalau beli lain2..nanti dia org akan bergaduh plak..walaupun pada mulanya dia org nak lain2 benda..tapi bila dah sampai umah pasti salah sorang akan mengamuk..so utk dipendekkan cerita baik aku terus beli yg sama je dari awal2.

Mummy sayang kat Kakak tau..walaupun mummy selalu marah kakak..tak semestinya mummy tak sayangkan Kakak, mummy marah mesti ada sebab2nya...ingat tu..Mummy sayang kakak dan Kakak kena jaga adik2 baik2...

Dik Ya dan Kakak memang suka posing dan suka bergaya.....inilah anak perempuan ku..dengan baju sekolah lagi ni dari pagi sampai ke petang..maklumlah esok dah tak sekolah...so panjang langkah lah mummy dan anak2 hari ni ye.hhehee

Aku beli perfume keluaran Nina Ricci yg terbaru iaitu Ricci Ricci..pada mulanya aku berkenan sangat kat botol perfume ni..cantik dan cute sangat2...bila dah dapat bau harumannya..hurmmmm bleh tahan gak baunya.....bestttt dan sexy gitu...

Lepas shopping..sekarang tibalah masanya nak balik..tapi sebelum tu meh kita anak beranak massage kat Gintel Chair Massage ni dulu ye...anak2 bagi RM1 jelah..lupa plak berapa minit dan aku RM5 utk 15 minit kot..blehla....hilangkan lenguh2 dan kata lega sepenuhnya tu takdelah..tapi bestla utk rehatkan badan seminit 2.hehhehe

Wah rilex nampak Dik Ya.....gelihati plak aku tengok badan Dik Ya kena massage nih.hehhehe...dahla badan dia kecik..pastu bergegar ...kakak2 dia dok gelakkan dia je....sedangkan tuan empunya badan rilex jer..layan Massage la katakan.hehee


Hurmmmm tanpa disangka2 hari ni nampaknya HB aku balik KB.hurmmm nak Surprisekan aku rupanya.huhuhu..dia tak bagitau pun aku yg dia nak balik KB..punyalah seronok aku dan anak2 dok shopping...alih2 dia dah ada kat KB dan nak jumpa kat kedai makan..dan katanya nak makan sama2...adeiiiiii nasib baikla aku ni dah siap shopping dgn anak2..kalau tak memang dok kat kedai makan la gamaknya suami aku tu.huhuhuh

Kebetulan plak masa aku lepas cakap dgn HB aku tu..kawan aku call la plak dan suruh pi rumah dia..coz dia ada buat Sup Tulang Gear Box kegemaran aku...so aku apa lagi..hurmmmm ajaklah HB pi umah dia...bukan senang nak makan sup yg dia buat..hurmmm bestt dan dah bleh bukak kedai makan la..dalam dok mengandung pun masih lagi sempat nak buat Sup Tulang.hehhehhe..Tapi bestlah..kalau buat setiap minggu pun best gak.hehhehe..So aku terus balik umah dulu ..siapkan anak2 pastu tunggu HB sampai umah..dan aku pegi sama2 lah dgn HB..

Sampai kat umah kawan aku ni...HB kawan aku plak dok main sembur2 la pulok..sembur hak Birthday Party tu...terkejut aku ..tiba2 je ..hurmmm aku apa lagi terus bangun dan ambik spray tu dan HAH TU DIA....kenakan mereka balik.muahahhahhahahhahahhaa..padan muka....hahhahahhahhahaha...seronok sangat2 kenakan mereka..hehhehe..tapi dia org memang sporting dan memang takde masalah kalau bab2 bergurau ni...jenis Dalam Hati takde Taman dan takde nak toicing2 nih.hehhehehee..





0 Comments: