November 4, 2010

CHIM CHUM TIME..


Alhamdulillah sekali lagi...coz aku dan anak2 dah selamat sampai di KB...hanya tunggal beberapa minit saja lagi aku nak sampai di rumah.Dan jgn tak tahu kali ni aku tak menyinggah mana2 pun utk makan ..minum atau beli makanan.huhuhu...lepas makan Ayam Penyet tadi..perut masing2 terus membuncit dan kenyang yg teramat sangat.

Selalunya aku pasti singgah beli makanan kat Petronas pastu singgah makan kat R & R...tapi kali ni terus je sampai ke KB, sampaikan anak2 komen dan bagitau aku..mummy kita tak nak singgah makan kat mana2 ke....perut Kakak dah keluar bunyi nih.hehhehee...kesian kat anak2...lupa plak yg dia org budak2 lagi...kena makan..tak bleh ikut perut aku.huhuhu..

Nak balik makan kat umah...tak larat wooo nak balik masak bagai.....baik kami makan kat luar je..sampai umah bleh terus tido..hurmmmm esok pagi nak kena bangun pagi2 plak..anak2 sekolah..

Hurmmmm best..dah lama tak mai makan kat Chim Chum ni...terlepas jua bila dapat mai makan kat sini...teringat plak kat mak dan suami..selalunya mereka berdua pasti ad di sisi..kali ni hanya anak2 jelah yg menemani aku.hurmmmm bestnya..tak sabar plak rasanya nak menjamu selera ni..

Hurmmmmm yummy...bestnya....bestnya....tak tahan weh....tgh lapar2 ni plak...


Anak2 mummy bukan main laju lagi dok makan..kesian plak kat anak2...jom kita makan dulu..sorrylah ye..tak bleh nak tulis panjang2 bab makan Chim Chum ni..coz boleh buat aku 'terliur' weh..hurmmmmmm bestnya...yg pasti sotong dan daging wajib kena ada...hurmmm..esok nak pi makan plak lah..

2 Comments:

yatie sawanila said...

datin kat ner kedai dia?nanti blk melor boleh pi

DatinDiaries said...

Yatie: hurmm kat pengkalan chepa..lepas je jambatan baung...belah kiri jalan ada tulis Food Village...ha tempat tu la..mmg best