October 6, 2010

ANAK2 YG MEMBANTU...


Maka bermulalah plak tugasku utk hari ni...iaitu masukkan segala coklat2 ni dalam kotak.ari tu beli takdelah banyak sangat..tapi bila dah bukak dan kumpulkan semua skali terkejut plak aku anak beranak nengoknya..kemain banyak lagi..tapi takpe..budak2 pasti akan suka bila dapat coklat ni kan.

Macam anak2 aku gakla..sambil dok susun coklat2 ni sambil makan..aku rasa banyak dok makan dari dok pilih2 colour utk diasingkan tu.hehheeh.

Kotak2 yg aku nak buat jap lagi..dan riben tu plak utk diletakkan diatas kotak kecik ni lah..kreatif la katakan..kebetulan plak segala barang2 tu memang dah ada dalam simpanan aku sebelum ni..so baik aku guna jelah apa yg ada, janji nampak cantik.

Wah beribu-ribu ke coklat tu..nampak cam banyak je .anak2 time ni tgh dok sibuk asingkan coklat ni mengikut warna.yelah nak letak dalam kotak2 nig ..biarlah dari warna yg berlainan..baru nampak cantik kan.ala2 colourful gitu.

bz betul nampaknya dia org ni..sebelum nak buat kotak2 ni..aku sempat gakla ambik gambar candid dia org dulu..jap lagi tugasku akan bermula la.Dik Ya bukan main bersungguh benor nampaknya nih..Kakak plak kejap je tolong pastu terus pi tgk TV..katanya dah penat..hurmmm mcm mana ni kakak baru je buat kerja sikit dah penat....hurmmm

ha cepat2 asingkan coklat2 tu semua mengikut warna ye...jap lagi blehla tolong mummy masukkan semua coklat tu dalam kotak masing2...

Meriah betul warna coklat2 ni ye...cantik sangat...dahla sedap....cantik plak tu.


Kesemua coklat tadi dah pun siap diasingkan..dan dia org siap letak dalam bekas lagi.hurmm gud..gud....dalam mulut anak2 aku tu plak penuh dgn coklat la.hhehee..

Ok jom anak2 boleh masukkan 5 bijik je utk setiap kotak yg ada..manakala mummy plak nak kena buat kotak plak....nampaknya tugas ku dah hampir selesai..lega plak rasanya hati aku..lagipun Majlis tinggal beberapa hari saja lagi.kalau buat dari awal sikit2 nih..bila dah sampai pada tarikhnya takdelah aku penat sangat...siapkan satu persatu supaya bila tiba saatnya aku tidak tergopoh gapah nak siapkan semua skali dalam satu masa..

0 Comments: