September 27, 2010

SAYANG KAMU SEMUA.....


Adeiii walaupun aku kepenatan yg teramat sangat, hanya Allah je yg tahu betapa penatnya aku dan alahmdulillah Allah memberi aku kekuatan dan kesihatan sehingga kehari ini..Alhamdulillah syukur.

Mau aku tak penat semalam aku drive dari KB sampai KL pada jam 9.00 malam, sampai je aku terus pi makan kat Ayam Penyet kat Gombak yg baru bukak tu..pastu terus balik..sampai umah je aku cam org tak betul la plak..yelah aku ni mana bleh tengok rumah bersepah dan berdebu..letak segala beg pastu aku terus kemas rumah...aku tak bleh harapkan maid aku sorang2 buat kerja..kesian jugak kat dia kan..kalau dia buat sorang2 mau sampai ke pagi esoklah tak siap2 lagi aku rasa...mcm2 aku buatlah sehinggalah rumah aku licin..bersih dan kemas..lebih kurang jam 1.00 pagi baru siap..aku terus pi NSK plak..pi beli lauk pauk yg hendak dimasak utk Majlis Pertunangan anak buah aku ni lah.

Sampai umah terus kemas dan susun apa yg dah dibeli tu dan kemaskan apa2 yg patut sehinggalah jam 4.00 pagi....barulah aku dapat tidur..nak nangis pun ada gak nih..penat yg amat..tapi aku tak akan bleh tidur kalau umah aku tak bersih dan kemas...semua family aku tahu perangai aku yg SATU nih.

Dan hari ni plak aku kena bangun seawal pagi la plak..kemas apa2 yg patut plak dan tolong2 apa yg patut kat dapur.adeiiii mau pengsan aku nih...aku ni bukannya robot hendak lakukan semua skali...tapi nak tak nak memag aku kena buat..bila dah buat makan2 ni al maklum jelahkan..nak kena kemaskan rumah plak..esok pagi2 lagi aku dah kena balik KB...arghhhhhhhh...anak aku dah 2 hari ambik cuti..esok kena balik KB jugak ..coz lusa anak2 aku ada exam...penat mcm mana sekalipun aku kena balik jugak.

Bila semua majlis dah selesai..aku turun kat bawah dan rehatkan minda jap..tengok pokok2 dan air..tenang sikit rasanya jiwa aku nih..dan layan karenah anak2 jap.

Tak pernah aku nak naik 'congek cakdong' nih..tapi hari ni disebabkan aku penat yg amat sangat, mcm mana lah aku bleh naik..dah lari tiungg kot.hahhahahha..tapi apa2 punmemang best layan anak2 bermain dan tukang ambik gambar plak suami aku sendiri la.hehehhehee.

Tak lengkap..Dik Ya takde dalam ini gambar...apa2 pun aku memang sayang kamu semua..semoga kita semua terus hidup dalam aman dan bahagia hendaknya..amin..

Mummy sayang anak2 mummy...anak mummy hanya ada 3 org je..tanpa anak2 disisi aku memang hidup aku tak akan tenang dan tak akan bahagia.terima kasih kepada mu Ya Allah kerana telah mengurniakan aku anak2 yg terlalu memahami..walaupun satu waktu ketika dahulu aku pernah melalui kebahagiaan yg teramat sangat..tapi kebahagiaan aku dan anak2 itu dirampas oleh seseorang yg sampai bila2 aku tak akan maafkannya...dan sekarang alhamdulillah kerana aku diberikan seorang suami yg terlalu menyanyangi aku sepenuh hatinya dan terlalu memahami aku..cuma ada kadang2 tu kita bermasalah..anggap sahaja segala apa yg kita lalui ini sebagai dugaan dan cabaran utk kita terus hidup bersama.


Love U All...Muahhhhhhhhh....

2 Comments:

tukang karut said...

bkn ke jongkang jungkit tu tok yg brumur 12thn kebwh?????

DatinDiaries said...

Tukang Karut: hehehe..ala kira bleh la kejap je pinjam tu..layan karenah anak2 je.huhuhu