September 22, 2010

RAYA AIDILFITRI 2010 - PART 3


Masih lagi didalam entry Raya...nampak gayanya entry utk Raya ni agak panjang sikit ye..bukan panjang sangat pun hanya ada 1 entry je lagi.tu belum untuk edisi Raya Hari Kedua.hhehe..setelah semuanya selesai..salam bersalaman pun dah selesai..maka aku kena susun atur sekali lagi apa yg ada agar ianya tersusun kemas.lagipun tetamu belum sampai lagi..biasanya sanak saudara aku akan datang lepas Zohor je..pasti rumah ni akan penuh dgn tetamu2 nanti..cuma kalau pagi2 mcm ni ramai budak2 kat kampung ni jelah yg datang beraya.Tapi tahun ni budak2 tak ramai sangat..kalau tahun2 yg sebelumnya aku belim siap pun dah bagi salam.

Inilah dia rupa Cup Cake yg aku order design lain tapi siap design lain.ehhehe sabar jelah...janji budak2 yg datang rumah aku happy bila tgk kartun2 ni dah kira cukup.

Salah satu sudut rumah aku yg aku letakkan kesemua gambar yg ada..opsss silap bukan semua ..tapi tak sampai separuh..di antara gambar2 yg ada ni memang gambar yg aku paling suka skali.

Fuh lega..semuanya dah settle..hanya menunggu tetamu yg datang je..

Alahai anak omak..keletihan ke apa nih...kalau Kak Ngah ni kes letih makan banyak lah nih.hehheh..Raya2 ni memang banyak cerita kat TV..so dia org hanya layan TV jelah..lagipun aku memang tak akan benarkan anak2 pi merayau2 beraya kat rumah org..kecuali dgn aku skali tu takpelah..cukuplah kalau anak2 nak beraya pi beraya depan umah ni je..

Ingatkan anak2 aku je yg keletihan..rupa2nya suami aku pun sama gak..tapi yg membuatkan aku hairan sangat ni ..mcm mana suami aku bleh penat..sedangkan dia tak buat apa2 kerja pun..dari pagi sampai ke petang aku lah yg banyak kehulu hilir..hurmmmm aku rasa la kan..ni saje je bila tgk aku je buat2 penat....

Diantara rakan yg terawal datang berkunjung beraya di rumah aku pada hari ni...semoga anda berdua senantiasa berbahagia hendaknya ye..amin..

Muka penat dan tersangatlah penat..walaupun penat tapi masih blh tersenyum lagi.suami aku plak memang asyik nak ambik gambar je..kalau aku tak senyum dipaksanya aku senyum..so sebelum dia paksa aku..baik aku senyum je bila tgk dia pegang kamera.huhuhuh..

Dik Ya dan Kak Ngah dah mandi buat kali kedua..Kakak je belum lagi.hehhee...bergambar kenangan bersama rakan dia orglah ni...anak kepada rakan aku kat atas tadi tu..

Dan ini plak saudara mara aku lah..pak sedara..sepupu sepapat semuanya ada...ni belum kesemua lagi yg sampai..tunggu jap lagi memang penuhlah rumah ni.Setahun sekali memang begitu meriah skali bila mendapat kunjungan dari sanak saudara ke rumah...memang best..walaupun agak memenatkan tapi amat seronok skali..


Terima kasih kerana sudi datang beraya..hhhehhee..dan ini plak di antara salah seorang bekas pekerja aku satu masa dulu....apa2 pun kami senantiasa berhubung diantara satu sama lain...


Terima kasih kepada semua yg datang beraya dirumah pada tahun ni...insya'allah tahun depan bolehlah datang lagi ye..

3 Comments:

Miss Fadhilah said...

comeynyer rumah kak farah...english style g2..hehehhe
eyh cupcake tu dia guna butter sponge kek kan?beso beli doh kt muhibbah kek tu saje..sedap sgt....

Miss Fadhilah said...

eyh betul ke name kak farah?rasenyer abg yie oyak kak farah mase lalu kt eternal spa ari2..hehehehe
kalu silap maafla deyh

DatinDiaries said...

Mis F: ah a betul la tu hak abg yie iyak..cuma SPA dah lama jual...