May 12, 2010

TGK WAYANG - IRON MAN 2

Nak tunggu jam 6.30 petang rasa cam lambat lagi..so aku dan HB serta Dik Ya pusing2 jelah dulu kat kawasan yg sewaktu dengannya.tujuan aku ke MV nih nak tgk wayang je.sementara nak menunggu waktu tu sempat jugaklah aku window shopping dulu....

Memula tu aku masuk butik Nike dulu...tapi rasanya butik ni bukan window shopping lagi dah...kata nak kurus kan..kasut sport aku pun dah lama..dan rasanya nak beli yg baru sepasang..bagi semangat sikit nak ke Gym lepas ni.harap2lah semangat aku kali ni bukan hangat2 taik ayam..badan pun nak semakin kembang nampaknya nih..adeiiiii ...aku berkenan yg salah satu kasut Nike tu..bila check harga..mak aiii mahal gakla..so aku pilih jelah yg murah sikit dari yg mula2 aku pegang tuh..hehhee..dan akhirnya melayanglah $$$ aku.lepas ni gerenti aku kena rajin pi Gym.

Mom & Baby expo...huhuhuhu cute je belon ni weh.

Dik Ya memang suka sangat kat belon ni weh..aku pun tak tahu kenapa semua kanak2 suka pada belon..aku ni plak..memang tak bleh la belon2 nih..bukan apa..aku takut kan pecah ..terkejut plak aku...tu yg aku tension tu..tapi dah anak mahukannya..nak buat mcm mana..jom masuk kedalam tgk apa yg menarik kat dalam nih.

Alahai cutenya..banyaknya belon2 kat atas tu weh....nanti kalau Birthday anak2 aku..nak buat belon mcm nilah..warna warni...baru nampak meriah....


Ok dah ready nak pi tgk wayang plak.dah puas aku dan anak meronda kat dalam ni..memang tak beli satu apa pun...nak beli apa..anak2 dah besar..tapi kalau aku pregnand memang adalah yg melayang kat situ plak.hehhehhehe..

Aku masuk kat dalam ni semuanya yg maju2 kehadapan..aku dan HB pun maju gak..tapi maju takde baby dalam perut...tapi maju tang lain.hhehhehe..kat dalam ni memang mcm2 ada utk para ibu2 mengandung dan juga utk baby.barang2 utk baby memang semuanya cute2lah.geram betul aku nengoknya.yg berkaitan dgn ibu mengandung semuanya ada dijual di dalam ni...dari baju ibu mengandung sehingggalah ke pampers baby..semua ada..cukup lengkap..tak payah nak pi pilih tempat2 lain..semuanya berkumpul kat dalam ni.

0 Comments: