May 12, 2010

SHOPPING TIME..


Sebelum nak tengok wayang ni..meh kita makan dulu ye...mummy pun dah lapar sangat nih...

Asyik mau makan je aku ni semenjak 2 menjak nih.hehhehhehe.seperti yg aku bagitaulah...kalau ke McD pilihan aku sudah pastinya Mc Chicken.

Baru je nak masuk tgk wayang..hurmmm tak sabar nak tgk..dengar citer..org cakap citer IRON MAN 2 tu best....jom...

Laju je Dik Ya jalan ni...baru lepas keluar toliet ..dan nampak ceria je Dik Ya nih..yelah dok tahan dalam wayang tu 2 jam.hehhehe.nak bangun sayang plak nak tinggal crite nih..bukannya ada iklan pun.heh heh heh..ni tak sabar2 nak pi shopping baju utk kakak2nya.

Sebelum nak bayar atau 'berdamah' tu ..apa kita aku posing dulu..hehhehhe..anak2 dah semakin membesar..baju pun mestilah kena baru..tak kan nak pakai baju yg dah ketat.hurmmm..cuma beli mengikut kemampuan jelah..tak bleh beli banyak2..nanti takde duit nak bayar..hehhehe..beli satu persatulah.

Candid la plak....aku dok rambang bijik mata tgk baju2 anak pompuan yg cantik2 kat dalam Adam.co.uk nih...memang semuanya up to date lah dia punya design utk kanak2..

Sempat lagi tu HB aku nak cuci2 mata kat sini..ni nak cuci mata ke atau nak curik2 tgk harga jam.hurmmmmmm..

Jom balik...mummy dah tak larat nak jalan lagi dah..lepas ni kami nak ke Tempua kat Batu Tambahan Sentul ( sarang burung ) nak pi makan kat sana..lagipun kawan2 kelab ramai dah ada kat situ...

Shopping baju utk anak kembar aku....semalam Dik Ya punya turn dan hari ni plak aku dah bagitau Dik Ya awal2 lagi..yg hari ni Kakak dan Kak Ngah punya turn plak.lepas tgk wayang aku sempatlah singgah shopping jap..tu pun nasib baik shopping mall dah nak tutup..kalau tak tak tahulah aku dok merayap berapa jam lagi kat dalam tu.hehhehhe..


Dok pusing2 tu terpandang kat kedai Adam.co.uk punya baju kanak2..fuh..semuanya cantik2lah utk anak pompuan.memang rambang bijik mata aku dibuatnya.baju budak2 pompuan ni plak ..memang design tu mengalahkan org tua punya stail..hebat...lepas ni bila aku dah kurus..memang bergaya dgn anak2 lah jawabnya aku nih.hahhahhaha koya la...tak beli banyak pun..cukuplah 2 pasang je setiap seorang..huhuhuhu..tak mampu den nak beli banyak2..mahal2 wooo baju budak2..sepatutnya baju kecik..guna kain sikit je..murahlah..ni makin kecik makin mahal plak.heh heh heh..cukuplah dulu utk hari ni ye..tak bleh nak shopping sakan..kan tgh2 bulan makan 'ikan singgang' plak aku nih.huhuhuhu..


Hurmmmmm pink lady ko apo nih...kebetulan plak...nak kata pink tak jugak..nak kata merah pun tak jugak....hurmmm PI-RAH lah..huhuhuhu bila dicantum keluar ayat PIRAH plak...hehhehe.harap2nya dengan kasut baru ni..lepas ni aku rajin pi Gym mcm dulu lagi..nak kuruskan badan..jgn hangat2 taik ayam je..tapi setakat ni..sejak beli kasut ni beberapa ari yg lepas dan sehinggalah saat aku dok menulis Diaries ni..kasut masih tersimpan rapi dalam kotak dan dalam rak kasut.hehhehhehe.


Takpe2 sekurang-kurangnya aku dah ada pembakar semangat membara cam lagu Faizal Tahir tuh utk aku ke Gym.hurmmmmm sebulan lagi sure kuruslah aku.heh heh heh.




0 Comments: