May 4, 2010

CAMERON HIGHLAND - PART 1


Mula2 aku sampai tu..aku kena pastikan semua yg ada dlm senarai aku ni..semua dah ada..kalau ada yg tak datang lagi..call je..tak pun kami gerak dulu..pastu pandai2 lah yeop kejor..hehe..ni tgh keluarkan segala document yg ada..dan check apa2 yg patut.coz program ini aku yg uruskan..so nak kenalah aku buat semuanya secara teliti.


Walaupun aku ni mengantok sangat time nih..tapi semangat utk berkonvoi tu tetap ada dalam diri aku ni ha.memang sesuai la aku dgn HB aku ni agaknya kot.masing2 sama minat.kalau dah minat punya pasal..org nak cakap apa lantaklah...janji aku tahu apa yg aku buat..dan minat punya pasal jugak..pasti akan banyak idea2 yg timbul..bolehlah dikongsi bersama..betul tak.


Aku dan HB baru je sampai ke lokasi dimana tempat kami berkumpul.apa yg HB aku dok tgk ni..nak kata tgk kat aku..aku dok kat depan dia nih.hurmmmmmm


Hehehehhe 3 dara pingitan.yg tengah tu anak buah aku..ni mungkin dia org dok tengah main 'nusuk' nih.cuba tgk yg kecik kat belakang tu...gigit jari kan.hehhehhe...kecik weh tange dio weh...geram betul aku.bila la anak2 aku ni nak besar..hurmm


Dah semakin ramai nampaknya rakan2 yg datang nih.kalau nak bergerak pun kenalah tunggu semuanya datang.biasalah kalau bab2 menunggu nih.memang takde la dalam sejarah janji pukul 8...pukul 8 tepat semua skali datang.lagipun kita jugak tak bleh nak marah2 ..coz bagi aku masing2 mesti ada alasannya sendiri...ada sebab la maksudnya..cuma kalau boleh dan seharusnya kena ingat masa itu emas..kalau setakat 2..3.. minit tunggu tu tak kisahlah..ni kalau berjam-jam dok menunggu memang kepompom bengang gak kan.hehhee..


Apa lagi la yang HB aku dok bualkan kat situ..mehla kita gerak..janji 8.30 pagi dah nak gerak.hehehe..takpe tunggu sorang je lagi..ingatkan aku je yg lewat..tapi aku lewat 3 minit je.tu pun anak2 bangun mcm nak pi sekolah.barang2 semuanya dah siap aku settlekan dari semalam lagi.hurmmm mcm ni lah anak ramai.kenalah buat persiapan lebih awal.


Alahai si kecil mummy nih..nak jugak posing ye..walaupun malu2..posing mesti mantain.hhehee..ni kat depan istana Besar Kelantan.kami berkumpul kat sini la...dok menunggu rakan2 yg lain sampai.


Sementara dok menunggu rakan2 yg lain sampai...kecek2 jelah dulu.jam dah menunjukkan pukul 8.30 pagi nih.tapi masih ada 2..3.. org lagi yg belum sampai.takpe kita tunggu lagi 5 minit..kalau takde sampai jugak..kita blah je.


Wah cantik betul kereta dia org ni.Selamat Datang buat rakan2 Fanclub..check mana2 yg patut dulu sebelum nak bertolak ye..


Dok bubuh gapo la dlm tangki minyak ni demo2 nih.kebetulan aku sampai tu..aku mintak sikit..tapi hanya tinggal botol kosong je..katanya utk penjimatan minyak.lupa plak aku nak ambik gambar botol tu.kalau tak bolehla jugak aku gunakan utk kereta kesayangan aku ni nanti.


8.45 pagi - Sepatutnya aku dan rakan2 yg lain bertolah jam 8.30 pagi...tapi di sebabkan ada nak kena tunggu sorang lagi yg tak sampai2 nih ..terpaksalah tangguhkan masa sikit lagi.aku pada mulanya dah canang kat semua..yg aku hanya akan tunggu sampai jam 8.30 pagi je..kalau lewat kena tinggal..dan pandai2lah u all mencari kami nanti.dan dalam pada tu jugak ada la 2 org rakan yg kena tinggal..dan aku dah pun call bagitau dia yg kita akan jumpa kat mana2...ingat masa itu penting.walaupun aku sendiri lewat jugak..tapi lewat 3 minit je.hehhehhee.


sekarang ni konvoi dah nak mula bergerak ke Stesen Minyak Caltex Bt 8.....semoga perjalanan konvoi ini selamat sampai ke destinasi.

0 Comments: