April 12, 2010

BERSAMA DGN DIK YA.

Ambik Dik Ya sekolah dulu.hari ni anak kembar kesayangan balik lewat coz ada kelas tambahan.manalah aku dan Dik Ya nak pegi agaknya ye..nak balik rumah cam malas je lagi ..kalau dah balik memang malas nak keluar lagi dah.

So pegi cuci kereta dululah..lagipun kereta pun dah ada kekotoran disitu nampaknya...bila dah kotor kena lah mandi dan sabunkan dia jugak.

Lepas je cuci kereta..aku dan Dik Ya singgah kat SSF plak.Dik Ya suka pegang benda alah ni..dia bagitau aku..mummy Dik Ya pegang benda ni..geli weh sero tangan Dik Ya.

Hehehhehhee..Mummy ni buah anggur betul ke ni mummy, kenapa adik pegang tak pecah pun..huhuhuhuhu..mesti tangan dia dok 'penyek' anggur ni kot.huhuhuhu...dan dia cakap...Dik Ya mcm terliur je tgk buah anggur nih...huhuhuhu...tu tandanya dia sindir2 aku nak suruh aku beli la tu kononnya.hehhehe

Aku sememangnya peminat colour putih..perabot2 putih ni memang betul2 membuat aku di buai mimpi .huhuhuhu...tgk jelah..nak beli takde duit.huhuhuhu...dan ini adalah gaya Dik Ya tengah menahan sakit perut.hehhee

Alahai anak bongsu mummy sorang nih....pantang betul bab2 bergaya ni....memang suka bergaya didepan kamera nampaknya Dik Ya sorang nih.

Alahai sayang mummy...siap peluk2 lagi nih.nanti mummy belikan ye.apa saja utk anak mummy..janji anak2 mummy gembira.

Last skali sebelum nak balik...pose istimewa dari Dik Ya utk mummy..Diaries mummy dan rakan2 mummy yg senantiasa setia membaca DatinDiaries2 .












Hari ni seperti biasa Dik Ya yg menemani aku sepanjang hari..sebelum anak kembar aku keluar dari sekolah.hari ni anak aku keluar lewat coz ada kelas tambahan.aku dan Dik Ya nak balik rasa cam malas plak nak keluar so aku merayau-rayau jelah dgn anak dara kesayangan aku yg kecik sorang ni.lagipun sekarang ni aku memang tak suka keluar rumah sorang2 ..kalau bukan HB yg menemani aku..sudah pasti anak2 yg menemani aku di mana saja aku pergi.aku lebih selesa berkeadaan seperti ini sekarang.lebih bahagia dan lebih selesa keluar dgn anak2..dan secara tak langsung anak2 akan menjadi lebih rapat dgn kita.


Kembar lambat lagi nak keluar, manalah agaknya aku nak pegi dgn Dik Ya ni...so pikir punya pikir agenda pertama aku adalah pi cuci kereta jelah.hurmmm pastu aku singgah SSF jap.tak beli satu apa pun juz pi pusing2 dan cuci2 mata kat dalam tu je.pi survey mana2 yg patut dulu.masuk je dalam SSF ni Dik Ya bukan main happy je..yelah Dik Ya ni kan suka pada kecantikkan..tak henti2 mulutnya bercakap itu dan ini..tanyakan aku mcm2 soalan..pegang tu pegang ni...suka tu suka ni dan mcm2 lagi lah...dan aku ni plak layan jelah ...dia bukan main seronok lagi bila dapat tgk benda2 yg cantik.dan dia tak minta aku belikan itu dan ini utknya coz dia dah tahu yg mummynya takde duit nak beli..bagus betul anak mummy ni..cuci punya cuci mata kami anak beranak ni..so tibalah masanya utk aku pegi ambik anak kembar kesayangan aku plak...


ada sedikit gambar yg nak dikongsikan bersama...iaitu gelagat spontan Dik Ya ..

0 Comments: