April 5, 2010

BELI BARANG JAP.

Banyak betul pilihan utk Plastik Bag utk Birthday Party..mcm2 ada..semuanya cantik2...dan murah plak tu...kualitinya plak sama je yg ada kat Pasarraya yg besar2 nun.

banyak barang2 kegemaran kanak2.....dan aku tak pilih semua..aku hanya pilih yg kearah kebaikan je..takde pilih makanan yg mempunyai debu2 ke apa ke....













Kalau kat NSK ni aku hanya beli barang makanan utk di berikan kepada kanak2 nanti.yg penting dan yg pastinya kanak2 happy dan akan menerimanya setiap seorang .plastik bag utk buat Birthday Party pun memang cantik2....dah la murah2.banyak pilihan plak tu.mcm2 ada.cukup jelah utk persediaan Hari Lahir utk Dik Ya kat sekolah ni nanti.yg lain2 tu kena tunggu bulan 7 nanti.lepas celebrate birthday Dik Ya kat sekolah, aku..mak dan anak2 akan ke KFC ke sambut skali lagi birthday Dik Ya .yg pasti aku nak kan anak aku gembira.aku sanggup buat apa saja.walau aku takde duit sekalipun aku akan cuba bahagiakan anak2 aku dgn cara aku.dan yg pasti hadiah yg paling istimewa utk anak2 aku sudah pasti kehadiran seseorang pada majlis Harijadinya nanti.itu yg ditunggu-tunggu oleh anak2 sebenarnya.


hanya ada 2 keping gambar je yg sempat aku ambik..tak berani lah nak ambik banyak2 kan tak pasal2 aku kena marah.hehhehhe..tapi saja je nak kongsi segala barang yg ada.memang cantik2 dan murah2....kualitinya plak sama je dgn yg ada kat Shopping Compleks tu.huhuhuhu.

2 Comments:

lily lotus said...

rambang betul tengok makanan2 tu..yer kak pilih yang baik2 saja. hehe

DatinDiaries said...

Lily: hehhehhhehee