April 5, 2010

BALIK KB..

Singgah kat McD Gombak dulu..beli apa2 yg patut.coz kalau aku drive ni memang susah nak berhenti..kecuali kalau lapar yg teramat sangat barulah aku berhenti.

Dik Ya makan apa tu...biskut ye..

Peace dari anak sulongku.

Singgah kat Petronas Karak...Petronas adalah pilihan ku.huhuhuhu...coz blh kumpul banyak mata ganjaran tau..bila dah banyak sangat ..nak beli kat kedai MESRA pun tolak point je...hurmmmmm..PETRONAS memang THE BEST.

Terserampak dgn kawan lama aku iaitu Mr Gig..dia datang ke Kelantan sempena Bikers Week kat Kelantan...katanya ada 600 buah motor berkuasa tinggi kat Kelantan sekarang ni.mula2 aku kenal dia and the geng masa dia org jadi Marshall ke Melaka satu waktu dulu...so sampai sekarang kami terus baik dan berhubung sebagai seorang kawan.

peneman setia mummy nih.....Love U All So Much......














Hehhehhee minggu ni mcm ni lah nampak gayanya.ntah apa2 punya program aku sendiri nih.tapi memang best dan enjoy dan juga banyak pengalaman yg aku lalui.yg pasti mak dan anak2 aku senantiasa bersama aku walau kemana saja aku berada dan dalam keadaan susah senang merekalah yg senantiasa bersama aku termasuk juga dgn HB aku.kira 1 familylah ye,..nak sebut sorang2 panjang lebar plak.hehhee.


Lepas balik KB..pi KL ..pastu balik KB plak.begitulah seterusnya.dan hari ni memang confirmlah aku balik KB, takdenya aku nak pusing balik rumah lagi.ada jugak pusing balik coz malas dan mengantok.yelah dah nak drive jauh2 ni kena rehat yg secukupnya .mana bleh bawak kereta dalam keadaan badan penat dan mengantok yg amat sangat.lagipun dalam kereta tu banyak nyawa.nyawa ni bukannya ada spare dalam almari so berhati-hatilah semasa memandu.dan ingatlah org yg tersayang.kalau dah bawak anak2 ni mcm biasalah huru hara dibuatnya dgn karenah masing2 tapi ianya memang menghiburkan hati aku.suara anak2 adalah terapi yg begitu berkesan dalam hidup aku.tanpa suara anak2 sudah pasti hidup aku tak lengkap dan terasa sunyi sangat2.


jom ikuti segala gambar yg sempat aku rakamkan dalam perjalanan semasa pulang ke KB semalam.


0 Comments: