April 5, 2010

BALIK KE KB ..

Hurmmm singgah untuk makan pasembur dan air cendol jap kat Jalan Kuching.

Pasemburnya biasa2 aje dan boleh di makan cuma air cendol nya je best.......memang bestla minum2 sambil makan kat sini..rilex je.

seronok bukan main anak2 ni dapat minum air cendol...sebelum nak bertolak balik ke KB la ni konon2nya.hehhehhee

makan pun bersuap lagi ke Dik Ya........Dik Ya ni memang rapat dgn mak aku....dari baby sampailah sekarang Dik Ya tidur dgn neneknya.










Huhuhuhu penat aku pun belum hilang lagi nampaknya.semalam aku dan anak2 datang KL dan hari ni dah nak balik KB plak.nasib baik baju yg anak2 aku pakai sudah siap dicuci dan di ion dgn baik...malas nak bagi anak2 pakai baju lain..pakai ala2 dress mcm ni senang...yelah budak2 ni mcm2 ragam..nak buang air la itu la....kalau pakai dress nak jalan jauh2 nih senang .



Hari ni aku bangun jam 1.30 tgh hari..tak larat yg teramat sangat.badan aku terlalu penat.ikutkan hati aku memang aku tak nak balik hari ni...kalau boleh aku nak rest dan sambung tidur lagi.HB aku memang takde kat rumah lagi dan dia masih lagi di Sarawak dan balik KL aku tak pasti bila..tgk pada keadaan kerjanya lah..kalau siap seperti yg dirancangkan makan hari isnin ni balikla..kalau tak mungkin akan lebih masa di sana je.tak kisah...asalkan dia pi kerja betul2 kan..sebulan pun takpe..janji keluar mencari rezeki..tak gitu..aku singgah makan pasembur dulu kat area Jalan Kuching nih.ari tu HB aku bawak makan kat tepi Jalan Kuching nih..hurmmm boleh tahanla.dan lepas tu aku ke NSK jap.nak singgah beli barang2 buat persiapan Hari Jadi Dik Ya kat sekolahnya nanti.tapi sampai je kat sana lain yg aku nak beli lain plak yg dibelinya.aku dan mak aku dok kira kalau aku balik KB pun pasti akan sampai jam 2 atau 3 pagi jugak.dan anak2 gerenti tak pi sekolah jugak..so aku dan mak aku dah ambik kata sepakat yg kami tak jadi balik KB hari ni.hehheheh bleh mcm tu...dah keluar tapi malas nak balik.so aku beli lauk2 jelah kat NSK ni.dalam hati aku bersorak gembira coz aku blh balik sambung tidur dan rehatkan badan aku sepuas-puasnya...dan insya'allah aku dan bertolak balik ke KB esok pagi.

0 Comments: