March 30, 2010

KE KL DGN DIK YA.

Dik Ya nak suruh aku make up kan dia ..aku juz letak 'celok kening' dan pakai blusher jelah .

Dik Ya ni suka sangat bergaya..lepas kena make up barulah dengan senang hati nak temankan aku ke KL..huhuhuhu...adeii

Macam2 ragamlah dia dalam kereta.sepanjang perjalanan aku ke KL kali ni dia lah yg banyak cakap..nak tidur takut nanti make up rosak..hurmmm

Nasib baikla ada HP yg aku tak pakai...aku bagi je kat Dik Ya..takdelah boring sangat..dia asyik dok layan games jelah kat dalam hp tu..

Riben ni aku ikat lagi kat stereng kereta ni weh...kalau HB aku bawak kete ni sure dia akan bukak riben tu..huhuhuhu...Dik Ya bagitau aku..kereta Princess kena ada riben..dia panggil aku Princess..hahhahhahhaa....adeiiii..sabor jelah

wajah kesayangan permata hati , jantung hati mummy.........Muahhhhhhh..











Nak pegi dengan tak nak pegi KL 50-50.hati aku memang berbelah bagi yg amat sangat kali ni.tak tahu plak kenapa.aku memang nak pegi..bila pikir balik...rasa cam malas la plak.adeiiii semalaman aku dok pikir sama ada nak pegi ke tak nak.apa yg merisaukan aku adalah kalau aku ke mana-mana, kesian kat anak2 la plak.yelah tak kanla nak cuti sekolah plak.tu yg buat aku pening kepala di buatnya.mcm mana aku nak buat ni ye.aku cuba call adik lelaki aku yg yg dok kat Pasir Mas tu ambik anak2 sekolah, manakala belah paginya plak jiran aku yg tolong hantarkan.memang 2 org tu jelah yg aku harap sangat utk hantar dan ambik anak2 sekolah time aku takde.tapi bila dia org semua bz dan tak bleh ambik.maka aku akan cancel semua perancangan aku lah nampaknya.aku memang tak akan biarkan anak2 tak pegi sekolah sesuka hati kecualinya anak2 demam.


Aku masih lagi dok pikir sama ada nak pegi atau tak nak.dan pagi ni aku masih lagi terfikir mcm manala aku nak bagitau kat mak aku yg aku ni nak pegi Kl , adeiiii...tapi kan kadang2 tu aku pelik jugak..aku rasa aku ni mcm budak2 pun ada jugak..yelah nak kemana-mana risau nak baitau mak aku..kot2 mak aku marah atau tak bagi..huhuhuhu..padahal aku nak ke KL jumpa HB aku jugak.huhuu..tapi dah itu cara aku..dan aku pun dah terbiasa mcm ni dari dulu lagi..bila je mak aku tak bagi aku kemana-mana memang aku tak pegi lah.adeii..tapi itulah hakikatnya.pada mulanya mak aku tak benarkan aku pegi coz yelah anak2 kan..tapi aku dah yakinkan mak aku yg anak2 dah ada org yg hantar dan ambik dr sekolah.tapi hati aku berbelah bagi nak pegi ke tak..jam dah menunjukkan dekat nak pukul 4 petang..aku masih lagi diatas katil..dok pikir nak pegi ke tak...last skali aku buat keputusan utk ajak Dik Ya temankan aku.kalau Dik Ya tak nak ikut aku memang aku tak jadi pegilah hari ni..huhuhuhu..


setelah dipujuk bagai, akhirnya Dik Ya setuju utk temankan aku.alhamdulillah perjalanan aku dan Dik Ya selamat sampai ke KL.dan aku bersyukur sangat2 kepada Yang Maha Kuasa kerana melindungi perjalanan kami berdua daripada perkara2 yg tak diingini berlaku, alhamdulillah syukur.aku nak sangat ke KL ni coz HB aku akan ke Sarawak selama 5 hari..so minggu depan kami tak jumpa la..tu pasal la aku pegi jugak KL dan ditemani oleh anak bongsu ku yg tersayang.

0 Comments: