January 14, 2010

SEMOGA ANAK KU CEPAT SEMBUH...

Bangun pagi...lap2 badan dgn kain basah dulu ....nak mandi tak bleh lagi..

Kesiannya kat anak mummy.....semoga Kak Ngah cepat sembuh seperti biasa ye....Amin..

Muahhhhh.....kiss utk anak kesayangan mummy.....mummy balik dulu...petang nanti mummy datang plak temankan Kak Ngah ye..Kak Ngah kena kuatkan semangat ...semoga Kak Ngah cepat sembuh....Amin.










Hari ni Kak Ngah demam lagi..dan aku rasa mungkin 1 minggu lagi Kak Ngah di sini...apa yg penting biarlah Kak Ngah betul2 sihat sebelum nak keluar.mummy akan tetap berada di sisi Kak Ngah.suhu badannya tak menentu..kejap demam ..kejap ok..dan begitulah seterusnya...dan Kak Ngah dah 3 hari berpuasa..langsung tak blh makan..cuma hari ni je blh minum air masak sikit2..tak blh terus minum banyak2...doktor dah bagi nasihat..kalau nak minum pun just utk hilangkan kering tekak je..kesian plak aku tgk kat anak aku nih....setiap pagi aku akan lapkan badannya dgn tuala basah ...nak tukar baju..risau dia sakit plak..takpelah ye Kak Ngah..pakai jelah baju yg mana ada..


bila aku tanya apa perkembangan Kak Ngah kat doktor...alhamdulillah takde yg serius berlaku..cuma kena pantau lagi coz Kak Ngah baru saja jalani pembedahan dan sekarang ni demam..kena jaga betul2...tapi aku tgk Kak Ngah ni memang seorang anak yg begitu kuat...kuat semangat..takde nak merengek2 atau menangis sakit..tapi aku tahu dari riak air mukanya dia memang tengah menahan kesakitan yg amat sangat..cuma dia tak tunjukkan pada aku je...kalau aku tgk muka dia yg tgh menahan kesakitan tu..cepat2 dia buat tak tahu dan buat seolah-olah takde rasa apa..dia memang seorang anak yg kuat semangat.


semoga anak mummy cepat sembuh ye..dan kesian jugak kat anak aku yg 2 org tu lagi..cam tak ambik tahu plak aku sekarang ni...coz aku memang banyak masa menjaga Kak Ngah je...aku rasa mcm aku abaikan je dia org..tapi aku rasa dia org tentu faham keadaan sekarang ni...Kak Ngah sakit dan Kak Ngah perlukan mummy di sisi..harap anak aku yg lain faham situasi mummy sekarang ye..dan terima kasih kepada ibu aku yg menjaga anak2 aku..jasa ibu aku memang tak ternilai..
buat rakan2 semua...marilah kita sama2 doakan semoga Kak Ngah cepat sembuh seperti biasa...Amin..






ps: Terima kasih kerana sudi datang

2 Comments:

Alicia said...

terkejut i baca...semoga cepat sembuh...n utk u semoga tabah n sabar tau..insyaallah semua akan okay..

DatinDiaries said...

Alicia: insya'allah semoga Kak Ngah cepat sembuh