December 17, 2009

TGK WAYANG LAGI...

Hari ni aku keluar bersama dgn 3 org anak dara kesayangan aku..sekarang ni memang aku dah tak suka keluar sorang2 la..sunyi kalau takde HB atau anak2 yg temankan..kalau sorang2 baik aku dok kat rumah je..lebih selesa keluar dgn anak2.

Ha tercapai jugak akhirnya anak2 aku nak tgk citer The Princess & The Frog nih...citer ni memang best..

sementara menunggu jam 4.20 ptg..apa kata kita pusing2 dulu ye anak2..

Aku shopping jap..dah lama aku tak shopping utk diri aku rasanya....aku lebih pentingkan hal anak2 aku selesai dulu...dan barulah aku akan fikirkan hal aku plak..aku kemudian2 pun takpe..asalkan anak2 di dahulukan..

jap lagi dah nak masuk dah...ni kira 1st time lah aku tgk wayang kat Pavilion..biasanya pi tgk kat MV je...hurmmm..

curik2 ngambik gambor...pasangan katak ni dah mula saling jatuh cinta di antara satu sama lain..

dan akhirnya mereka berkhawin jua....dan bertukar menjadi manusia kembali...wah...seronok betul aku layan citer ni..anak2 aku plak tak renti2 mulut dia org..kejap2 waaaaaahhh...kejap2 waaahhhhhh....wowwwww..yelah kan kalau citer ala2 Princess ni banyak rumah ala2 'castle'....aku pun suka jgk tgk..











Aku ni memang takde kerja nak di buatnya ..so kerja aku dok kat rumah jaga anak2..kebetulan tgh free ni layan karenah anak2 jelah kerjanya..kalau aku nak pi cari kerja ada ke org nak ambik aku kerja gamaknya..semalam aku dah keluar shopping dgn anak2 kat Pavilion ..dan aku hanya beli beg galas utk letak laptop aku je..dan yg lain2 aku hanya shopping barang2 utk anak aku.


Hari ni aku ke Pavilion lagi..ngalahkan org kaya ke apa nih, tapi org kaya kalau nak shopping tak main la kat Pavilion..terus terbang ke Paris..London...fuh..meriah hidup kalau mcm tu kan..heh heh heh.......tapikan peduli apa aku org nak cakap apa...bukan aku pi menyusahkan org pun..takdelah aku shopping apa pun..semalam hanya beli beg sekolah anak2 je..hari ni aku datang lagi pasal aku ingat nak tukar beg galas yg aku punya tu coz ada tanda2 yg tak diingini yg aku terlepas pandang..aku sampai je aku terus masuk TANGS..sampai je tempat tu hanya tinggal 2 beg je lagi..huhuhu..semalam punyalah banyak..tapi bila aku perhatikan semua tanda tu ada la kat beg tu..dah takde cara lain lagi dah..nak tak nak aku kena ambik jugaklah beg tu..cuma aku dah fikirkan alternatif lain..iaitu beli je marker hitam..dan tanda hitamkan mana tempat2 yg tak diingini aku tgk..tu je..huhuhu..


dan hari ni jugak aku tunaikan permintaan anak2 aku yg nak sangat tgk cerita The Princess & The Frog..hurmmm memang best citer tu..bukan anak2 aku yg syok dok layan citer tu...aku rasa aku yg betul2 khusyuk layan citer ....tapi serius aku cakap...citer tu memang best...bagi yg belum tgk lagi..elok lah bawak anak2 pi menonton..memang best citer tu..





0 Comments: