December 9, 2009

SELAMAT SAMPAI KL..

huhuhu anak sape lah tu 2 org tu..dok tgh makan buah durian..huhuhu kesiannya....:-)

cuci tangan dan di mestikan berkumur selepas makan...ingat tau anak2 mummy...

Lepas selesai bab2 kat umah..aku dan HB keluar utk beli barang2 keperluan dapur...dah banyak yg kering..

semuanya dah siap..tak larat aku nak ngambik gambar lagi dah...balik rumah nak kena settle bab2 barang yg di beli ni plak...semua tu aku yg uruskan...malas nak kejutkan maid aku tidur...aku buat sendiri jelah semuanya..bila mak aku dan maid aku dah bangun semuanya dah tersusun rapi dalam peti ais..bukan peti besi okey...











Alhamdulillah kami sekeluarga selamat sampai di rumah KL...setelah seharian berada di dalam kereta ..akhirnya dapatlah juga aku rehatkan badan.fuh lega kerana segala perjalanan kami berjalan dgn lancar dan tidak ada apa2 yg berlaku.


sampai saja kat rumah...dah siap mandi manda....anak2 pun dah bersih..adik aku ajak mak dan anak2 aku keluar...aku kat rumah je..malas nak keluar ..masih penat lagi..lagipun aku nak suruh maid aku kemaskan rumah..coz ni kali pertama dia sampai kat umah KL ni..so memang banyak la yg nak kena aku tunjuk ajar...adeiii malas betul aku ..nak kena tunjuk dan ajar satu persatu..kan kalau tak bagitau atau aku tak pantau susah jugak..mula2 skali aku memang kena pantau apa yg dia buat...kalau tak betul terus blh tegur..supaya lain kali dia akan 'beringat' la..tapi maid aku ni jenis yg 'lenguh keng'..takpe sabar jelah setakat mana yg termampu ..


tgh malamnya plak..anak2 aku masih dok makan Buah Durian...hehhee..esok hari mak aku nak buat pulut durain..hurmmm bestnya...uishhhh tetiba je aku teringin nak makan pulut durian la plak.....adeiiiii....


0 Comments: