November 25, 2009

KISAH BANJIR LAGI....

Kesian kat Dik Ya...dah kesejukkan nampaknya...tapi masih nak main jugak lagi..takpe layan je..bukannya selalu sangat aku bagi anak2 aku nak main mcm ni..hhehee

Happy nya anak2 aku nih...yelah setakat ni je yg mampu buat anak2 mummy happy.....huhuhu...

usihhhhhh gambar aku pun ada jugak ke..

Peace.........di kelilingi oleh anak2 dan sorang anak buah aku...

uishhhhhh......seksinya cik kak...hehehhehhehee...hurmmm

seronokla tu kakak.......

kawan aku bersama dgn HB kesayangannya tu.....HB dia baru saje join......manakala kami dah ke Rantau Panjang bagai.....hehhee

di antara mat2 motor yg ada...ni baru separuh je....ada lagi tu ha......haaaa...kan dah tak idup motor tu...main lagi merempit dalam air.....huhuhuhuhu

dah di penuhi air............













Bersambung dgn entry kat bawah tu...memang tak habis2 lagi ke bab banjir ni....yelah bukannya selalu pun kan..setahun sekali je..tu pun kalau banjir la...bukan apa pun anak2 aku je yg happy...dan aku2 skali tumpang main air jugak.dah lama bebenor tak main air banjir nih...kami masih lagi kat Atas Paloh..org memang ramailah..yg tak tahannya plak..mat2 motor penuh giler...menyusahkan org ada la...bukannya nak park motor kat tepi pastu nak berguling ke apa ke..lantaklah...ni dalam2 air pun nak merempit..tak kira tempat...menyusahkan org lain.....aku kalau mereka tu kurang ajar sangat memang confirm aku maki punya....tak nampak ke ramai budak2 dan mak2 budak ke apa ke..dok main air....ni nak merempit dalam banjir..kalau cakap samseng jalanan tau plak nak marah...tapi tak semua la...cuma segelintir yg tak berfikiran je yg buat mcm tu..


bukan aku je yg marah masa tu...aku tengok ramai lagi yg dok menyumpah seranah kat mat2 motor nih...tau la nak happy....tapi tgkla cara dan tempatnya jugak....hurmmmmm...


kami hanya main2 air kat tepi2 je...malas la nak pegi atas lagi....kerana mat motor ramai sangat...malas nak serabut dgn dia org......

jom lah layan gambar yg ada je ye...dan aku rasa esok atau lusa mesti air akan surut.....dan ini adalah banjir kali ke dua...kira fenomena ke dua lah ni....yg pertama ari tu lagi besar dr ni...dan tinggal 1 je lagi..harapnya banjir yg terakhir ni takdelah besar sangat....coz kesian kepada mereka yg kehilangan atau rosak harta benda.chowwwww...



1 Comments:

30 JALAN F3 (Zaidi Zainal) said...

mcm pesta lak..masa banjir ni....belum pernah rasa dok maim2 waktu banjir ni...kecik2 dulu baru nak keluar rumah dah kena marah mak....