November 15, 2009

BREAKFAST TME..

Makan Nasi Berlauk weh pagi2 hari nih..sedap jugok..menambahkan berat badan nih....adeiii bila la agaknya aku nak kurus nih....makin berkembang dgn pesat adala.

Salah sorang rakan aku dah sampai bersama dgn HB nya....hari ni dia org jadi Awie & Erra nampaknya..opsssss sorry Engku Emran...

Pasangan yg romantik..kemana saja isteri pegi..mesti ada dia...sayang sangat kat bini dia...hehhee..dan dia juga memang seorang suami yg cukup sporting..






Dah lama aku buat kerja mcm ni semenjak dua menjak...saja je sambil tunggu anak2 keluar dr sekolah..aku malas nak balik..so makan pagi kat Hayaki jap..jam 12.00tgh hari aku kena pi ambik Dik Ya sekolah plak..dan 1.30 tgh hari ambik anak kembar kesayangan aku tu plak..memang itu adalah rutin harian aku..menjaga dan membesarkan anak2..serta memberi pendidikan yg sempurna pada anak2 dunia dan akhirat..semoga anak2 aku akan berjaya suatu hari nanti..nak jadi org politik pun boleh..kakak memang ada nampak ciri2 sebagai seorang ketua..dan kakak suka bersajak..manakala Kak Ngah plak tak suka sajak2 ni..lain bebenor dgn kakaknya tu..


sambil makan2 tu...aku call la kawan2 ..bolehla join skali..takde la aku cam 'kuba rabit' dok sorang2..hehhehhehe..kalau ada kawan2 ni lain sikit meriahnya...sama2 pakat dok tunggu anak keluar dr sekolah..so kaum2 ibu lepaking lah dulu..hanya makan2 dan bergossip la kerjanya dan merancang nanti Family Day ni nak buat kat mana...aku nak cadangkan pi Cameron je senang..lagi best..tempat sejuk..pastu buat BBQ ..hurmmm bestnya...tapi tu semua kena ada HB aku lah..tapi kalau HB aku tak blh ikut aku hanya bawak anak2 dan mak aku..mcm biasalah mereka memang aku tak tinggal la kalau bab2 mcm ni..


2 Comments:

MY MEMORIES said...

best gak makan sarapan pagi kat situ kan?sampai kan tak perasan anak2 dah kuar sekolah pun...hehe.....harap2 lepas nie ramai r group kiter ye ayu...huhuhu

DatinDiaries said...

My Memories: hehhehee...ho la..nati biar ramai kita ajak geng2 kita melepak pah ceroh..kaum2 ibu ni..asyik kaum2 bapa jah tahu melepaknya..