November 6, 2009

AKU PUNYA TURN...

Jap lagi aku nak ke KL ...berkonvoi dgn rakan2 My@PC yg lain..kami akan bertolak pada pukul 10.00 pagi nanti...semua barang2 aku dah siap kemas...cuma belum mandi..makan je lagi ni...bangun pagi curik buah kat kebun dulu..pastu check mana2 yg patut dulu....update blog kejap...pastu baru nak selesaikan bab aku plak...


aku pasti akan merindui anak2 aku....3 hari tak jumpa cam setahun lamanya...aku memang nak bawak ..tapi mak aku plak tak nak ikut..katanya dia nak pegi nanti cuti sekolah ni..lagipun aku betul2 mengharapkan agar bulan 12 nanti anak2 aku akan sampai jugak kat Langkawi nanti ye...dia org nak sangat pegi Langkawi tu..dulu bawak pun dia org masih kecik..sekarang ni pasti dia org happy...dan yg paling nak sangat aku bawak anak2 adalah kat Disneyland..bila la agaknya aku dapat bawak anak2 ke sana..aku ingat lagi...masa aku tgh mengandungkan kembar lagi..aku bercadang nak bawak anak2 ke Disneyland...harapnya terbukaklah pintu hati papanya ( DNZ ) utk bawak anak2 ke sana satu hari nanti...insya'allah..dan buat HB aku juga..terima kasih kerana terlalu menyanyangi aku.


oklah aku nak siap2 dulu..nanti kena tinggal kat kawan2 plak...doakan semoga perjalanan aku selamat sampai ye...

5 Comments:

lily lotus said...

drive lek lok...semoga selamat sampai...

DatinDiaries said...

Lily: TQ

DatinDiaries said...

Lily: TQ

juk said...

Salam ziarah. Blog anda sgt menarik. Jemputlah dtg ke blog saya pula. Jom kita saling jadi follower? Nak tak? Thanks.

cikgu zuki

zukidin.blogspot.com

DatinDiaries said...

Juk: w'salam..

terima kasih krn ziarah kat blog saya..

orite..jap nak ziarah blog anda..:-)