October 7, 2009

TAK DAPAT NAK TIDUR.....

Kenapa la susah sangat aku nak lelapkan mata ni....nak update diaries pun cam malas je rasanya...nak ngambik gambar pun malas jgk..ntah apa yg rajin aku pun tak tahu la....lepas je settle segala bil2 kat umah ni melalui Maybank2U....bolehlah aku tarik nafas lega sikit..takdela hutang piutang lagi......perkara yg penting memang harus di utamakan terlebih dahulu..rumah adalah satu2nya tempat kita berlindung...so elakkan segala bil2 rumah tu tertunggak....


jerawat kat muka aku ni pun dah berlambak.....yelah banyak benda yg nak kena aku pikir sekarang ni.....ingat kan bleh dok tenang2...rupa2nya tak..hurmmmmm ...


oklah takde mood nak mengarang panjang lebar.....Kak Ngah pun aku tgk dah lena di ulit mimpi dah..puas aku kacau dia tidur....tapi masih mantain tidur je tu...ngantok sangat nampaknya tu...mana tak nya mesti penat ....tadi kat Qira'ati dia org ada buat majlis Hari Raya..so kenalah bawak makanan dan makan bersama dgn kawan2 yg lain....aku hanya sediakan agar2.....Beehun Goreng dan sedikit kuih raya.....bukan main seronok lagi nampaknya anak2 aku tadi..lepas settle bab yuran sekolah anak2 ....aku terus balik la...tunggu jam 10.15 malam plak anak2 keluar...begitulah seterusnya tugas aku siang dan malam menjadi pemandu yg setia kepada anak2 aku yg tercinta....


selamat malam semua......nak tidur gerenti tak bleh lagi...so buat jelah apa2 yg patut jap......

4 Comments:

இBieaz_Bie Azreenaஇ said...

Hi2 akak lama Bie xsinggah sini....

lar apasal xleh tidur,
jgn byk pkir sgt akak....

DatinDiaries said...

Bieaz: lama menghilang ..hehhhee...

tu la pasal...kan jadi darah tinggi plak..

lily lotus said...

sian dia..cuba kira bintang kat langit..hehe

DatinDiaries said...

Lily: hehhehhee....bukan kira bintang je..anak2 bintang semua dah di kira...hehee