October 21, 2009

HB DAH NAK BALIK...

tgk la rambut aku tu....ntah apa2...hehhehhee

apa2 pun minum dulu sebelum nak memulakan kerja......HB aku pun dah nampak gemuk sikit sekarang ni kan....hehhehee

Mr Rozan...boss KFC seluruh Pantai Timur.......dan dia jugak selaku Ketua Perhubungan dalam My@PC kelantan..

aku ni baru bangun tidur ke apa agaknya ye..hehehe..takpelah janji suami sayang dan cinta..rambut tu no 2...hhahahhahhahaha.

lepas jumpa kawan2..aku dan HB singgah kat bateri kete yg aku beli hari tu....

nampak gayanya kena tinggal bateri tu kat situ ...nanti i datang ambiklah ye.....kena charge dulu..kalau rosak jugak memang kena ambik yg baru...











Mcm ni lah kami berdua buat masa ini ...saat ini dan ketika ini....seminggu sekali je kami akan berjumpa...kalau bukan dia yg balik KB..aku yg naik KL..dan begitulah seterusnya..cuma bulan ni dia yg banyak balik KB coz aku punya budget dah banyak lari..hehehhehe..so dia yg kena balik jumpa bini tersayangnya nih...tapi SAYANG KE?????? ntahla



4 hari bersama, memang banyak perkara yg kami lakukan bersama.walaupun kami berjauhan kami saling rindu merindu gitu..bila dah jumpa..haaaaaaa apa lagi kan..tu yg best tu ..jumpa jarang2 ni..kalau setiap hari dok depan muka je..kan boring plak..kih kih kih...tgk la atau insya'allah tahun depan kalau takde apa2 aral melintang aku akan pindah KL..tu pun kalau segala urusan semuanya selesai la...banyak benda yg nak kena aku fikir sebelum aku nak buat keputusan..aku tak boleh nak pikir aku saja..tapi banyak benda yg nak kena aku uruskan dan selesaikan dulu..bila semuanya dah ok dan selesai..memang aku akan dok kat KL..lagipun aku memang minat nak business..aku bukak kedai makan kat KL..nanti jgn lupa semuanya datang ye..hehhehhhee..


dan hari ni dia nak balik KL plak..hurmmm rindu plak rasanya..sebelum dia balik ...aku dan HB sempatla pi KFC jumpa rakan2 kat situ..coz ada benda yg aku nak ambik ....pastu pi hantar bateri kete tempat yg aku beli tu..ntah kenapa..kete aku tak boleh nak start plak....masalah bateri ke..atau apa...aku pun tak tahu la plak...aku hanya tau bawak jelah..nasib baik kete tu buat hal masa HB aku ada..kalau dia buat hal masa aku tgh drive nak ke KL sorang2 mcm mana..tak ke kes naya tu namanya...malam nanti dia akan balik KL....semoga u selamat sampai ye...dan di jauhi daripada perkara2 yg tak di ingini ...Aminnnn....

0 Comments: