September 7, 2009

PERSIAPAN UTK BISKUT....

hurmmmmm seksinya Dik Ya...ni tak tahu apa la yg dia org dok main agaknya........tak paham betul......

berbincang dgn mak aku...esok nak pi beli serunding daging....coz aku nak buat popia goreng...huhuhu bestnya.......

ni kerja Dik Ya la.....tu plak semua mangkuk hadiah dr susu Dutch Lady yg dia org minum dulu......sekarang dah jadi mainan dia org plak...hurmmmm...lagipun mangkuk2 cute ni tak pernah guna lagi.....

hehehe..ni iklan ke apa ni....semua gambar di atas adalah ilham dr anak sulong aku.......ni salah satu hadiah harijadi utk kembar satu waktu dulu....

konon2nya aku nak buat cup cake ni lah...tapi bukan mcm ni punya cantik...cuma bahan2 je aku ikut resepi dia..huhuhuhu..

di antara bahan2 yg nak aku gunakan nanti....

semuanya dah tersusun dgn kemas...tunggu masa aku nak jalankan tugas je...

fuh....semuanya baru...betul2 bersemangat aku nak buat biskut dan cup cake nampaknya..hehehhehe..tapi mcm mana jadinya nanti ye........

cantikkan bekas cup cake nih....sungguh cute skali...

ni aku jalankan tugas aku kat dapurla..anak2 tak sabar nak tgk..mcm mana hasil aku..huhuhuhu....tak sabar nampaknya dia org nak makan biskut dan cup cake yg mummy buat ye...hehhehhehe

Butter.....hurmmmmmmmmm sedapnya........












Hari ni nak kata bangun awal pun tak..lewat pun tak..kira tgh2 lah..yelah..hari ni aku nak buat biskut dan cup cake..tak sabar rasanya nak buat...mcm mana agaknya jadi aku tak tahulah....yg penting aku bangun awal semata-mata nak buat biskut dan cup cake nih...heheehhe


anak2 memang dgn karenah dia org la...asyik bermain je....memang tak larat nak kemas la....lepas kemas dia org main plak...kdg2 tu asyik kemas benda yg sama je..so senang cerita kasi dia org buat selerak apa2 yg patut dulu...nak larang bukan dengar pun..kalau dengar pun 5 minit je..huhuhuhu...tapi kalau aku dah betul2 marah.memang dia org tak berani punya...siap kemas cepat2 dan dok senyap je masing2...hhehhehee...mcm mak tiri pun ada jugak aku ni..kalau bab bersuara lantang....hurmmmmm....lepas je maid aku kemas kan tempat yg aku nak mulakan tugas aku tu...aku buat jelah apa2 yg patut dulu......


so mai kita tgk apa bahan2 yg aku sediakan utk biskut dan cup cake aku yg takde namanya ni....huhuhuhu..

0 Comments: