September 28, 2009

PANTAI SRI TUJUH - PART 1

berjalan menuju ke suite room.......harga utk suite room ni adalah RM209.75.....hanya ada 2 unit sahaja...kalau nak duduk kat suite kena tempah awal2.....

masuk je terus nampak sinki.....keadaan chalet ni agak kemas.....

ni adalah bilik utama..sayang seribu kali sayang..kalau suite room ada 2 bilik kan best....takdela anak2 aku nak kena tidur kat luar....tapi ruang tamunya boleh jugak letak 'toto' bolehla lepak dan tidur kat situ...

ni ruang makan.....

santai nampak kita org ni kan..ni plak kat ruang tamu......semua chalet di sini adalah di atas air....ala kira chalet terapung la ni..hehhee..dan ada jugak yg chalet atas tanag...tu nanti di lain entry ye...

sungguh cantik dan mendamaikan....nak tenang2 kan fikiran bleh la datang kat sini.

suka betul aku kalau tingkap panjang mcm ni......memang sejukla waktu malam nanti....memang best....

hurmmmmm....jom ...kita pi tgk bilik lain plak....

menuju ke Single Deluxe.....utk satu malam harganya adalah RM 136.50...yg ni banyak sikitla ada dalam 22 unit ni pun di atas air jugak...

cantik jugak single deluxe nih.....kalau yg anak ramai tu..bleh la tidur dalam bilik ni.....

kemas dan tersusun rapi..

kat sini pun ada di sediakan Driving Range.....dah lama aku tak pegi Driving Range nih....alat2 golf aku tersimpan rapi.....tak tahu bila nak belajar......dulu beria-ia sangat...tapi sekarang ni dah malas la plak...nanti la satu masa nanti..bila aku rajin...hehhehe..

pandai ke HB aku ni main..hehhehehhhee....napok supo kek kok jah..huhuhuhuhu

banyak benda yg boleh di buat...sesuai sangat kalau nak buat family day kat sini....












Selesai sudah segalanya...kini kembalilah aku kepada tugas harian aku.....sampai je kat KB tugas seharian aku dah pun bermula..esok anak2 dah masuk sekolah...seminggu dia org cuti....nampak cam tak sabar je dia org nak pi sekolah esok hari..nak jumpa kawan2 katanya..ingatkan tak sabar nak belajar...huhuhuhu...


seperti yg aku ceritakan kat entry di bawah tu....satu keje pun tak menjadi..hanya cuci rambut je yg settle.....lepas makan kat Hayaki...aku dan HB serta 2 lagi rakan HB aku bergerak menuju ke Pantai Sri Tujoh utk melihat sendiri keindahan di sana dan tgk mcm mana chalet kat situ serta dgn harganya sekali.coz dalam bulan 10 ni nanti MEGA TT KELANTAN akan berlangsung ....rakan2 My@PC seluruh Malaysia akan berkumpul di Kelantan...so boleh di buat majlis Hari Raya sekalilah.....kan raya sebulan..hehhehhee



jom kita lihat apa yg menarik di sana..kalau anda nak berkunjung ke Negeri Kelantan..bolehlah letakkan senarai hotel ni dalam agenda anda jugak nanti...

2 Comments:

matahati-aishahazhar said...

bestnye bercuti...
erm.. rasa nak bawak family bercuti je.. Selamat Hari Raya Aidilfitri..

DatinDiaries said...

Nor : meh la Nor...dtg kelantan..heheheh