September 6, 2009

ANAK2.......

lepas kena marah....dia org ada je nak buat aku tergelak.....tapi aku tahan jelah.....buat derk je...tapi ambik gakla gambar anak2 ni...hehhehee....ni aksi kanak2 kecik jumpa kura2 yg tgh kelaparan...huhuhuhu........bakul kain tu ...di jadikan bahagian belakang kura2 la tu.....

alahai kesiannya.....ala2 buat kura2 tgh lapar la tu...huhuhuhu..mcm mana dia org dapat idea aku pun tak paham.....

hai kakak.......anak sulong aku la ni......Noor Hidayah namanya......

Kak Ngah jadi kura2 ke.....huhuhuhuhu.....kura2 tgh dahaga....Dik Ya bagi minum susu katanya....huhuhuhu.......

hah...lepas jadi kura2.......jadi kuda plak....ni masa dia org tgh baik lah ni..pastu dalam masa 5 minit lagi....gaduh plak.....pastu baik plak.....yg penatnya aku la.........adeiiiii

suka bila tgk anak2 gembira dan bermain sesama mereka......

Noor Hikmah dan Noor Zaheera....adalah di antara permata hati aku dan sekaligus nyawa aku......mummy amat menyanyangi anak2 mummy...muahhhhhh

dah penat bermain la ni..kalau buat muka mcm ni......hhehhee










Entry kali ini hanya utk anak2 kesayangan mummy...


karenah anak2 ni memang tak pernah habis......ada je perangai dia org...yg kadang2 tu buat aku betul2 sakit hati.....dan ada yg buat aku betul2 sedih....dan kadang2 tu ada juga pernah membuatkan aku betul2 gembira.....bab kata pepatah...mcm2 ada kat anak2 aku ni.....tanpa mereka sudah semestinya hidup aku akan sunyi sepi....dan aku juga semestinya tak blh hidup tanpa mereka di sisi aku.....


aku juga seperti ibu2 yg lain....seorang ibu yg terlalu sayangkan anak...mana ada ibu tak sayangkan anak.....luahan hati aku sebagai seorang ibu.....walau susah mcm mana keadaan aku sekalipun aku akan cuba berusaha dan cuba lakukan agar apa yg anak2 aku kehendaki akan tercapai..walaupun lambat tapi aku akan pastikan aku dapat dapat memilikinya utk di berikan kepada anak2 aku..aku gembira bila melihat anak2 aku gembira dan ketawa....aku berasa sungguh puas bila melihat anak2 aku gembira....aku tak sanggup melihat anak2 aku kesepian.....aku akan pastikan yg anak2 aku akan senantiasa hidup dalam keadaan yg sempurna....walaupun aku tak sempurna ...aku akan pastikan anak2 aku tak menerima nasib seperti aku....segala pengalaman aku yg lepas banyak mengajar aku erti sebuah kehidupan...dan aku tak sanggup bagi anak2 aku merasai apa yg aku rasa...sudah cukup aku saje yg menanggungnya...dan sekarang alhamdulillah aku bahagia di samping suami dan anak2 tersayang.....


cuma....apa yg mummy inginkan agar anak2 mummy satu hari nanti...akan menjadi seorang manusia yg berguna dan seorang manusia yg berjaya di dunia dan juga di akhirat kelak......seandainya mummy pergi jauh .....mummy perlukan doa dr anak2 mummy nanti.....doakan agar mummy senantiasa sihat supaya mummy boleh dan mampu menjaga anak2 mummy sebaik yg mungkin........aminnn...


ini adalah di antara gambar2 karenah anak2 aku..kejap je ni..pastu dia org gaduh...pastu baik....huhuhu...mcm tu lah....yg sakit tekak nya aku la....huhuhuhu.....terpekik terlolong mcm meroyan bila anak2 tak dengar kata...heheehhhee.....pastu mantain balik la.......

0 Comments: