August 3, 2009

SENDIRI LAGI.......

aku suka lepak kat Moon Kopitiam.......kat situ bersih ......tapi hari ni Moon tutup la plak...so kami berdua ke Hayaki jelah utk breaksfast sebelum HB aku bergerak ke KL.....

makan jgn tak makan ye sayang.......kan lapar nak drive tu nanti....

kami makan nasi lemak..biasala nak tambahkan apa2 yg patut ..hhehehee

lepas je HB aku balik....maka anak2 aku plak la punya giliran.....aku nak ambik anak2 sekolah la plak........ni semua gambar kat bawah ni Dik Ya yg ambik....aku keluar je dr kereta..laju je tangan dia main kamera dan ambik gambar yg dia rasa dia nak ambik..tapi layan jelah gambar yg Dik Ya ni ambik......ni fail utk kelab.....senantiasa ada bersama aku la...senang nak bentangkan.....hhehehe

ni plak aksi kakak dok main games kat HP aku .....hehhehhee..berani ye...kalau aku datang cepat2 je dia letak HP aku tu..huhuhuhu

ni plak Kak Ngah...dok main apa plak tu..........bila tgk gambar kat kamera ..barula aku tahu..ni rupanya aktiviti anak2 aku kat dalam kete ye.......Dik Ya tukang ambik gambar...so gambar dia takdelah ye......hehhehehe









Hehhehehe tajuk pun dan SENDIRI.........sendiri tanpa SUAMI...tapi masih bersama anak2.....apa maksud tanpa SUAMI plak...ish.,....bahaya ayat ni.....maksud aku......HB aku dah balik ke KL..terpaksala kami berpisah dulu utk 3 hari ni.....khamis nanti aku plak naik ke KL...coz hari sabtu ni kami nak ke Cameron........


pagi tadi kami breaksfast kat Hayaki Kopitiam je.....lepas je hantar Dik Ya sekolah..kami singgah makan kat sana jap sebelum HB aku nak bergerak balik ke KL.....sedih pun ada...coz HB dah nak balik kan..terasa sunyi plak malam2 bila time nak tidur....biasa nak tidur tu...kami berbual2 sampai pengsan....ni takde plak org nak layan berbual dgn aku..Kak Ngah jelah layan berbual dgn mummy ye......lepas makan HB aku nak gerak.....cuma boleh cium tangan jelah..kan kami bercium-ciuman kat situ..terbeliak plak bijik mata org kat dalam kopitiam tu.....nasib baik dapat control....biasanya bukan cium tangan je.... cemolot la......peluk2 la...kan terkedu plak......cuma kami senyum2 ala2 faham jelah...faham tak bleh buat apa2 ok..hehhehhee..


apa2 pun tunggu kedatangan i kat highway karak pada hari khamis ni ye..hehhehhehehe

4 Comments:

Shifu67 said...

masa HB tak de.. ko makan kat kedai pasal malas nak masak.... masa HB ada ko makan kat kedai... pasal ko malas masak gak eiii...

lily lotus said...

pasti dia tunggu u...

ina said...

BIASALAH TU SAYANG BINI ,TINGAL-TINGGAL KAN.

DatinDiaries said...

Shifu: hahhahahhaa ko ni memangla..tak sayang mulut betul....dushhhhhhhh.......

Lily: ish pasti dan mesti.....dia kena tunggu....siap masak lagi tau,.....hurmmm best betul..tapi masak lauk sardin je......waaaaaaa

Ina:hehee...sayang suami pun ..tinggal-tinggalkan gak lah....hhehehhee