August 13, 2009

KLINIK LAGI.....

untuk gigi pilihan kami adalah Klinik Chong kat Padang Merdeka ..........memang puashati kat sana...tapi aku punya gigi memang takde masalah lagi lah.......hhehehheee

senarai harga...............

berani jugak anak aku ni....kalau akulah gerenti berpeluh dok kat situ.....hhahhhhahh takuttttt.....

sambil dok borak2 dgn anak aku je Doktor ni buat kerja...tak sampai 5 minit pun............cepat sangat....sakit pun tak.....

anak aku cakap...tak sakitla....nak cabut lagilah gigi lepas ni.........

Dik Ya mcm biasa jugak..tetap posing juga walau di mana berada....

ni kat Klinik lain plak....ni bahagian utk Hikmah plak...nak check sama ada dia demam lagi ke tak.....

kakak dan Dik Ya.....posing dalam klinik..memang tak kira tempat...yelah nak buat mcm mana...semenjak 2 menjak mummy pandai tulis diaries kat sini...ni lah kerja tetap mummy sekarang ni ye......

tunggu giliran utk jumpa doktor.......

ok....doktor dah mengesahkan yg Hikmah dah betul sihat cuma ada selsema biasa je....alhamdulillah....esok dah blh pegi sekolah nampaknya....










Malam tadi adalah malam untuk melawat Klinik kot.......Kak Ngah anak aku yg demam tempohari dah boleh pegi sekolah esok...tapi aku risau la...walau badannya dah sejuk dan dia dah sihat sepenuhnya aku tengok..tapi kita tak tahukan sama ada betul2 sihat ataupun tak...so yg aku bawak lagi sekali jumpa doktor ..kerana nak mengesahkan bahawa anak aku dah betul2 sihat...barulah aku puashati ..untuk dia pegi sekolah esok ni....

aku ceritala kat doktor yg anak aku ni demam 2 hari lepas...dan nak suruh doktor check lagi skali..adakah dia dah betul2 ok....dan alhamdulillah semuanya baik2...cuma ada sikit je lagi selsema....doktor hanya bagi ubat dan benarkan anak aku ke sekolah.......alhamdulillah lagi skali kerana anak aku dah sihat....lega hati aku ni....


pastu pi kat Klinik Gigi plak....kakak gigi atas dah goyang2 inul gitu...tunggu masa nak tercabut je.....aku nak cabut kan patah ke apa ke......tak pasal2 plak..bawak pi klonik lah...tak sampai 5 minit pun doktor tu cabut.......


maka selesailah tugas aku malam itu ..bawak anak2 ke Klinik dan aku pun memang lega giler lah...coz semuanya dah selesai...dan takde masalah yg berlaku....semuanya baik2 je......fuh lega...

0 Comments: