August 13, 2009

KARENAH ANAK KU YG DEMAM.......

alahai manjanya di samping kembarnya tu.....manakala kembarnya tu asyik nak menyanyi je ......

tak habis lagi ke kakak nak menyanyi ni......hhehehhehhee.......cantik lah love tu....

tak boleh nak cakap apa.......tgk jelah kakaknya dok menyanyi tak sudah2...huhuhuhu

ni kes ambik gambar sendiri lah ni...hehhehhee..time ni aku dok tgh layan diaries kesayangan aku je.....

cak.............sayang kat anak mummy ni......

hehhehehehe........muka yg ceria walaupun demam......

huhuhu...ni gaya apa plak Kak Ngah...........muahhhhhhhhh kat hidung anak mummy.....

kreatif betul anak2 aku ni...bukan aku je yg kreatif tau......ni ha dia org buat sendiri........straw senang je ambik kat dapur.....kertas plak....lagi senang ambik kat printer dalam bilik aku ni ha.........maka inilah hasil kerja tangan dari anak2 kesayangan aku....









Alhamdulillah anak aku iaitu Kak Ngah dah sihat.......dan memang dah di sahkan oleh doktor bahawa ianya hanya demam biasa je.....takde yg serius..alhamdulillah.......


sampai je kat rumah .....dia terus dok main2 dgn adik dan kakaknya......aku bawak pi jumpa doktor hanya nak pastikan demam dia je...bila dah dengar apa yg doktor cakap..memang lega yg teramat sangatlah..perasaan risau aku tu hanya tuhan je yang tahu.......memang tak terkata2 aku punya risau tu tau...


kita layan jelah ye karenah anak aku yg demam bergambar ni ye.....demam2 pun masih lagi nak posing........


sayang mummy utk anak2 mummy memang takde bandingannya....dan takde perkataan yg nak diucapkan......mummy tetap sayangkan anak2 mummy.....

4 Comments:

lily lotus said...

alhamdulillah..demam biasa jer..risaukan skrg ni memcm

DatinDiaries said...

Lily: ah a..demam biasa je.....alhamdulillah skg dah sihat dan dah pegi sekolah pun..

ina said...

Jangan risau sangat.dorang kadang-kadang takut-takutkan kita .Insyaalah , kita mesti berdoa supaya kita dihindari penyakit tu. Allah menyayangi semua hambanye.

DatinDiaries said...

ina; insya'allah...semoga semuanya sihat2 ye.....