July 12, 2009

NUTRIGEN.......

sempat lagi dia keluar kelas utk temankan aku beli minuman ni ha...baru la nampak muka dia happy...kalau tak berkerut je.......nak jugak beli minuman tu.............bukannya kat luar tak blh nak beli...tapi biasala budak2 kan.....nak yg beli kat sekolah jugak...

3 botol RM10.00......kat luar aku tak pasti berapa la plak....ni mungkin harga utk sekolah je kot......mungkin la....

mana plak kak ngah ni.......dia dok dalam kelas je.........cuma kakak je keluar jap......jumpa plak aku kat van tu.....mcm tau2 je aku nak beli utk dia org...

ini sebahagian yg aku beli utk anak2....manakala utk aku sendiri adalah 1 kotak kat belakang.....hehehehehehhe......coz minuman nutrigen ni memang sedap sgt yg perisa mango tu....
















Semalam aku pegi awal sikit kat sekolah anak kembar aku....coz jam 12 tgh hari nanti van dr minuman Nutrigen dtg ke sekolah ....dan murid2...cikgu2...serta para ibu bapa bolehlah membeli sebarang minuman dr jenis Nutrigen ni dgn harga yg murah......setiap murid2 cikgu kelas dah beri borang utk para ibu bapa senaraikan jenis minuman apa yg nak di beli.......dan aku plak boleh terbuang kertas tu.....mau tak menangis la anak2 aku.....



senang cerita aku pi sekolah dia org terus je....kesian jugak kat anak2 aku...kan dok tgk je kawan2 beratur beli minuman...sedangkan dia org tgk je.....ish tak sampai hatilah tgk anak2 aku mcm tu......susah mcm mana sekalipun akuakan tetap sediakan dan buat apa je utk anak2...bila anak2 aku nampak je muka aku kat sekolah dia org..bukan main happy lagi........dan tak sabar2 nak aku beli minuman tu.....bukannya kat luar takde.....huhuhu...tapi biasala budak2 kan......


nak sangat aku beli 1 kotak minuman nutrigen dan 3 plastik besar lagi ...bukan anak aku je yg suka...tapi aku plak yg naik angin nak beli mcm2 perisa.......yg paling aku suka adalah perisa mango.......memang sedap......anda sendiri patut cuba tau.........sedap sgt...

0 Comments: