June 10, 2009

TT - IPOH

sampai saja kat Ipoh........kami singgah beli makanan kat sini lah....semuanya lelaki....dr tukang masak...tukang angkat...dan mcm2 tukang lagi.......udang celup tepung kat sini memang sedap.........biasala org Thai punya masakan..mestilah sedap......mcm aku masak jugakla....HB aku senantiasa puji...........hahahhahhahahhahahhaa........( angkat bakul nampak )....

hurmmmmmm......sedapnya....perut pun tgh lapar tahap gaban..........memang gerenti licin semualah....

berkumpul bersebelahan padang polo......menunggu rakan2 yg lain sampai.......sebelum nak bergerak ke destinasi seterusnya.....

kami TT di Dataran Sunway......seberang jalan tu plak..tempat yg aku nak pegi esokkan hari...iaitu ke Lost World....bukit Tambun.....

inilah dia makanan kami..........aku berkongsi dgn HB......coz tadi dah makan nasi..........memang boleh pecah perut mcm ni.........kenyang betul....

bersama dgn rakan2 PROPERD....dr seluruh negeri ada kat sini...........esok hari nak konvoi ke rumah pengantin pompuan.....

alahai gambar agak blur la plak.........ni mesti org depan ni tak pandai ambik la ni....huhuhuhuhu

asyik makan je u sekarang ni ye.........u pun dah nampak gemuk tau.........

inilah dia kereta pujaan hati beta.....











Kali ni aku dan HB TT bersama gang Ipoh plak...aku sampai pun dah agak lewat jugakla....sampai je terus check in.......anak2 pun dah penat.....lepas beli makanan utk mereka....terus kami hantar hotel dulu....dan kemas2 segala barang2....barula aku dan HB keluar bersama dgn rakan2 yg lain...


pada mulanya kami berkumpul kat tepi padang polo...( kalau tak silap aku la )......berjam2 kat situ...sampai aku tak tahu berapa kali tersedar........tidur tak hengat.....sedar pun coz banyak nyamuk dok gigit2 cinta gitu.....adui......adalah dalam 10 buah perdana dok berkumpul....sambil tunggu yg lain2 sampai........


bila semua dah ada..baru la kita org gerak ke Bukit Tambun...utk supper.......memang amat memenatkan...tapi semangat punya pasal........ikut jelah...kita org TT sampai jam 3 .00 pagi.....esok hari dah nak bangun pagi......aduiii........pening kepala di buatnya.....

2 Comments:

Lily.Lulu said...

lama gile tak makan char kuew teow
tengok akak makan tu, teringin pulak
mana nak gi cari ni jap lagi

DatinDiaries said...

Lily: hehhehhe..memang sedap..tapi kalau kat KL..KAT mana yg best ye...