June 10, 2009

PERJALANAN KE IPOH.......

Yusof Taiyoob....ni bulan2 puasa barula acap kali iklan kat TV......iklan buah kurma....yusofffff....taiyobbbbbbb....

singgah kat Bukit Merah jap.........

di antara harga2...utk masuk ke dalam..........hurmmmm




kesian kat anak2 aku.....tak sempat nak main apa2 pun...coz kami sampai pun dah petang....tak silap aku dah 5 lebih kot.....lagipun takpe...anak2 aku dah main semua kat situ...kecuali waterpark je......next time ye sayang......nanti cuti sekolah lagi skali.......

jom balik............kita nak ke tempat lain plak ni.....kang tengah malam....susah plak nak cari jalan ni........bukannya tahu sgt jalan Ipoh ni....

semua dah nak balik.....yelah dah nak tutup la ptg2 ni........



mak aku pun dah keletihan nampaknya ni..ibu adalah segalanya bagi aku...dia terlalu baik dan terlalu memahami aku dalam segala hal dan aku akan pastikan dia tetap bersama aku...kalau aku ke mana2........... kemana saje aku pegi.....aku akan pastikan ibu kesayangan aku pasti akan ada.........kalau kami berdua holiday....memang dgn anak2 kami tak bawak....tapi kalau family.....memang semuanya aku angkut..........hhehehee

fuh....amat memenatkan....kami baru je sampai kat hotel........ambik kunci dulu........dan naik atas pengsan............ye ke pengsan.....aku curi2 dgr......HB aku nak keluar plak lepas ni....waaaaaaa penatnya...










Ni adalah kali pertama aku bermalam di Ipoh......kami check in kat Fair Park Hotel.....tu pun nasib baik kawan kami yg tolong booking utk kami sekeluarga.....dah la nak masuk bandar Ipoh pun boleh kami sesat...huhuhuhu......


tapi kira okla....perjalanan kami ke Ipoh memang takde masalah.........semuanya selamat......sebelum nak sampai ke tempat tujuan kami tu....aku dan HB bawak anak2 singgah kat Bukit Merah jap.......bukan nak main apa pun..coz semuanya kami dah naik......cuma tang waterpark je belum.........kalau nak masuk kat waterpark lagi best kalau bermalam.....bolehla anak2 main puas2........lagi pun sekarang ni memang cuti sekolah...hotel memang penuh la......tujuan aku pun bukan nak ke Bukit Merah pun....hanya menyinggah ambik apa2 yg patut.....lain kali nak dtg senang...terus call hotel.....dan boleh budget yg penting...hehhehhehe


lepas ambik apa2 yg patut....aku dan HB terus bertolak ke tempat asal tujuan kami..iaitu ke Ipoh.......rumah kawan aku tu kat Chemol.....kalau tak silap aku la......

2 Comments:

Shifu67 said...

waah... jejalan satu mesia nampaknya..... ooo ipoh pun dah ada pelawat sekarang ni eii... tak de mende pun sebenarnya kat ipoh ni... (hehehe)

Chemor la mek... bukannye Chemol.... hehehe

DatinDiaries said...

Shifu:huhuhuhu.....alohla saloh la.....tak tahu ...hehhehe
ada benda la kat ipoh tu......bukit tambun......lost world tu.....boleh bawak anak2..hehheh