June 9, 2009

TOY MUSEUM.......

jom kita tgk apa yg ada kat dalam TOY MUSEUM ni ye........segala gambar ni di ambil oleh jurukamera yg tak asing lagi dalam hidup aku iaitu HB aku sendiri lah....hehhehee

























Sementara aku nak tunggu jam 5 ptg tu....aku singgah dulu kat TOY MUSEUM ni......lepas selesai kat sana baru la kami bergerak ke Bukit Bendera plak.....


kat sana nak kata menarik tu takdela menarik sangat...biasa2 je.....tapi kalau tgk kat luar memangla menarik dan tertarik...,kat dalam tu terdapat mcm2 jenis patung.......semuanya ada......semua dalam cerita kartun tu.....semua ada kat kat situ.........beribu2 patung kat dalam sana tu.....bagi yg belum pernah sampai lagi...bolehla berkunjung ke sana......

cuma tempatnya..iaitu dr dalam...patut di ubah suai....supaya lebih cantik......kat dalam tu terasa cam lemas sikit...banyak debu.....dan almari yg pamerkan patung2 tu pun dah koyak rabak...sepatutnya benda2 mcm tu lah kena jaga.....salah satu tarikan dan keselesaan pengunjung juga.......coz nak masuk kena bayar.....jadi keselesaan itu juga teramat penting....bukan penuh dgn debu......budak2 suka la...manalah nak tahu semua ni......kita ni sebagai mak bapak yg pasti akan masuk skali....rasa kurang selesa la......

tang patung2 tu semuanya memang best dan ada yg amat menakutkan..........kalau tak silap aku DEWASA RM10...dan KANAK2 aku lupa plak.........tapi bolehla nak bawak anak2 tu masuk.....cuma kena sediakan tisu utk tutup hidung je...hehhehhehee

3 Comments:

Bieaz said...

salam sis... baru bie muncul macam biskut pulak kejap ada kejap tak ada hihihi ^_^ bestnya banyak patung Bie

fADzly (wAK) said...

mmg byk giler la toy2 dlm ni..dr yg cute² sampai la yg menyeramkan...huuu

DatinDiaries said...

Bieaz: lama betul tak masuk rumah akak ye....bie sihat ke.....


fadzly: ah a..mcm2 patung ada kat dalam nie......hurmmmm yg seksi meksi pun ada jgk tau..hehhee