June 11, 2009

SELAMAT PENGANTIN BARU........URALLE DAN INA...

SELAMAT PENGANTIN BARU ........

isteri menunggu suami dalam penuh debaran dan senyuman.....

hi...lama betul laki aku nak sampai ni....cepatla yg.....tak sabar nak naik pelamin ni....hehhehhehehhe ( jgn mare )

hati2 jalan tu.....awak ni raja sehari.......dan darah dah terlalu manis ni utk malam nanti......hahhahhahahhaaa........

pasangan yg paling cocok.......sama2 cantik.............bagai pinang di belah empat...........

eleh.......sang putera ....ala2 control macho nampak......hehhehhehheee..........

semoga anda di kurniakan anak kembar 4....kita kalahkan kawan kita yg nama The Zool tu....hehhehheheee

hati2.....kang mata tercucuk bunga manggar plak...huhuhuhuhu

mamelangkah dalam penuh debaran..........menuju ke alam atau ke dunia yg baru....di mana dunia yg penuh dgn dugaan dan menguji kesabaran anda berdua nanti......tempuhinya dgn tabah dan tenang ye........

mak aiii...........tak sabar nampak sang putera ni....nak mendapatkan sang puterinya itu....sorry...sepatutnya gambar ni dok kat atas.......kesilapan teknikal lagi skali......

barang2 hantaran dr pihak lelaki utk perempuan......

ni plak...hantaran dr pihak perempuan utk pihak lelaki.....

selamat pengantin baru......semoga anda berkekalan sehingga ke hujung nyawa.....Aminnn....

mak aiii.......gelak sakan sang putera nampak.....uishhhh...cover sikit.......

manis betul ina di hari persandingannya itu......

wah....segak betul Urallle ni......

cantik dan sungguh manis sekali..........alah 2 kali lah......

semoga ina bahagia selamanya ye.......

sungguh manis ....dan cantik.........pengantin perempuan ni..........












SELAMAT PENGANTIN BARU kepada URALLE dan INA..........




semoga kekal sehingga ke hujung nyawa....dan di murahkan rezeki hendaknya.........dan terima kasih di atas jemputan......


tempuhi alam rumahtangga ini dgn tenang dan penuh dgn kesabaran......hadapi segala dugaan rumahtangga ni dgn tenang...........



semoga anda berbahagia....Amin.......

6 Comments:

Lily.Lulu said...

Alhamdulillah
Selamat pengantin baru buat kedua-dua mempelai

sekarang ni mmg trend kan org pasang bunting bila time kahwin

:D

Bieaz said...

hi2 sis... selamat pengantin baru ^_^ sis... bie beri award ni ambil awardnya ya PEACE

DatinDiaries said...

Lily: tu la....cepatla rezeki kedua mempelai tu nanti...

Biez: hehhe....tq....jap..

aryllia said...

teringat masa kawin2 dulu...slmt pengantin bru....buat mereka berdua...

aryllia said...

teringat masa kawin2 dulu...slmt pengantin bru....buat mereka berdua...

DatinDiaries said...

aryllia: huhuhuhu samalah kita....hehhehe