June 11, 2009

SEKITAR MAJLIS ....

alamak..kenapa gambar Kak Ngah dok kat atas skali ni plak.......aduiii.....takpelah kesilapan teknikal..layan jelah ye........berpeluh tu......panas sgt ke....takpe..makan jgn tak makan........kak ngah hanya makan nasi putih yg ada kuah sikit dan lauknya adalah OREN SUNQUICK....bleh gitu.....huhuhuhu....

sesi bergambar bersama pengantin lelaki.........

mcm2 gaya kaum bapak ni....termasuklah bakal bapak tu ha........lepas bergambar..barula kelam kabut nak bergerak......huhuhuhu

jom...jom...masuk kereta...........dah lewat nak ke rumah pengantin perempuan ni haaaa.......

ketibaan Raja Sehari ke rumah pengantin perempuan.....sungguh segak gayanya.....dgn pegang keris tu......hati2 ...kan tercucuk paha...susah plak malam karang....hahhahhaaa

alamak..kenapa berhenti plak ni..........oh...rupanya ..pengantin perempuan tak keluar lagi.....amboi..gelojoh betul pengantin lelaki ni......tak sabar2 ye.....hehhehehhehee

hahhahahhaa...siap bergambar lagi tu ........dah la gelojoh tadi......berhenti bergambar jap.....mana la pengantin perempuan ni.........mesti senak perut tu....berdebar la katakan...hehhehheee..

bergambar kenangan bersama rakan2 PROPERD TEMPUA .....dan ahli keluarga pengantin lelaki....

tersengih je pengantin lelaki....bila nampak pengantin perempuan dah keluar......hurmmmmmmm

ni plak ..mak dara ...asyik nak bergambar je kojernya.....

hah...cepat2.........org dah lama menunggu kat depan tu haaa.....pengantin lelaki dah ke depan........langkah panjang betul....tak sabar nampak.....huhuhuhuhu

aku tak makan nasi kat rumah ina.......aduiiii rugi rasanya...mak aku cakap sedap nasi minyak tu.......mau aku nak makan nasi lagi......aku dok asyik makan cendol ni sampai 2 mangkuk tau........memang sedap tahap dewa tau...........sedap giler....

HB aku pun tak sempat nak makan nasi....kami berdua balun cendol je kerjanya.............memang sedapla..........amboi berkepit dgn mak mertua tersayang nampak...........bertuah u dapat mak mertua mcm mak i tau.........hehhehheee..

amakan jgn tak makan...kakak mcm biasala jugak..mana la dia makan banyak..............

aik ada jugak kat tepi aku dok enterprengggg tu ha..........takde gigi plak tu...huhuhuhu.....

anak2 tgk je..mak bapak dok bergambar.......huhuhuhu.......

ni maid aku punya kerja la ni...suka hati dia je nak ambik gambar aku mcm mana ye......hurmmmm...takpe di maafkan.......dia dah 3 tahun bersama aku.....dan nak tambah 3 tahun lagi......pening kepala dgn dia pun..takde dia susah gak la aku ....nak uruskan semua hal...huhuhuhu....

alahai HB kesayangan aku ni.............jgn nyanyi ye sayang.......nanti balik i nyanyikan utk u.....

inilah dia penyanyi dr PROPERD TEMPUA.............kembar kat depan tu interprengggggg jap.....











Selepas je selesai semua hal.....maka kami bergegas utk berkonvoi ke rumah pengantin perempuan di Chemor ( betul tak shifu )..hhehehee......


mcm2 persediaan yg kami lakukan sebelum nak memulakan perjalanan.......yg penting sesi bergambar tu memang tak pernah aku lupakan la......dan keadaan agak kelam kabut sikit....dah la panas memanjang.....tapi semangat nak menghantar pengantin lelaki ni......panas atau hujan tak kami hiraukan.......wah gitu....


jom kita ikuti segala gambar yg sempau aku sendiri dan juga HB aku rakamkan......di rumah penginapan pengantin lelaki....menuju ke rumah pengantin perempuan.....

4 Comments:

Bieaz said...

hi sis (^_^) beshnya... kelakar lor maid sis main belasah je ambik gambar hihihi :D

DatinDiaries said...

Bieaz: dia memang mcm tu...asal ada kamera kat tangan je.....main suka dia je......nak ambik gambar apa pun...huhuhuhu

Lily.Lulu said...

wahh .... meriahnya majlis !!
siap ada cendol lagi
dan boleh layan karaoke
:D

DatinDiaries said...

Lily: cendol tu yg paling best...