June 3, 2009

FUN FAIR.........

yeayyy..kami dah sampai..........sampai je terus tukar duit kepada token.....1 token bersamaan RM1 henget.......main la puas2 kat situ.....hehhehhee

alahai anak sape la ni....kecik je tgk dr belakang ni.........

tgh pening2 lalat dia org ni.............skali masuk 3 bradik..tu pun aku tgk cam robot je dia org...tak bergerak pun...mesti takutkan......lama2 baru nampak ok........

masuk rumah hantu dgn naik keretapi....hehhehhehee.........belum masuk pun dah tutup muka......kat dalam tu tak tahu la mcm mana...

hhehhehehhe.......driver tu cakap ..dia org langsung tak bukak mata....muka pun pucat2 lesi je semuanya..........dia org cakap ada org pegang kepala dan mcm2 suara ada kat dalam tu.....tu kata Dik Ya la...hehheee

alahai kesiannya anak mummy ni......kenapa masam tu

kenapa la muka anak2 mummy ni sedih2 plak....pegi fun fair kenala happy.........tgh pening2 lalat lagi kot...hehhehehee

hehhehhee....Dik Ya rilex je...........cuma dia memang tetap mantain dgn muka kesian dia la.....

Dik Ya bersama dgn Pak Su nya.......lepas tu aku serahkan tugas kat dia la......aku dan HB ada kerja yg nak kena buat...........sampai pukul brapa dia org kat sana tu..aku tak pasti.......yg pasti anak2 aku happy dah la..........hendaknya....

helo Dik Ya.............

apa yg kakak dok menungkan tu.......














Hurmmmmm.....ni adalah program adik bongsu aku la..nak bawak anak2 buah pegi Fun Fair kat blakang Giant kat Batu Caves kalau tak silap aku la.....nasib baikla tak hujan...kalau hujan memang gerenti aku tak bagi punya.......hehhee


ni kira kali ke 2 la anak2 aku pegi Fun Fair....ari tu skali kat Bukit Mertajam...masa pegi rumah kakak aku......tak kisahla bawak tempat mcm mana pun...janji anak2 aku happy...tu yg penting.....asyik bawak tempat2 yg mahal je slalunya.....bawakla tempat2 yg murah....barulah adil dan saksama.....biar dia org rasa semuanya ...dgn keadaan semua tempat....jgn tahu nak senang je.....hidup ni ibarat seperti roda...kadang2 di atas..dan kadang2 di bawah......jadi pandai2la kita pilih atau menjaganya.....


anak2 aku betul2 happy nampaknya.......dan aku hanya singgah kejap je......lepas tu serah tugas kat adik aku la.......coz aku dan HB nak ke TEMPUA plak......kerana ramai rakan2 yg menunggu kuih baulu yg di pesan tu....so kami nak kena pi hantar la......memang amat bz lah kami berdua ni......tak tahu erti penat ke apa......hurmmmm

0 Comments: