May 21, 2009

TQ MY DEAR........

Love U Always - Farah Ayu a.k.a Ayu...............muahhhhhh








Hurmmmm.....ni pun agak lama jugak dalam simpanan aku.......kebetulan dah takde apa2 nak buat sekarang.......apa org cakap....aku dah betul2 free kan....so tibalah masanya nak bukak balik semuanya dan buat satu persatu.......



dan kali ni adalah hasil kerja HB aku lah..........memang sesuaila kot....sama2 takde kerja......hehhehe....tapi memang cantik yg dia buat..kebetulan model yg kat dalam tu pun cantik gak kan....wakakakkakakkaka......tapi semua tu time aku kurus masa aku mula2 kenal HB aku la.....sekarang aku dah mcm ni....waaaaaaaaaaaaaaaa....ni semua HB aku punya pasal la.....yelah asyik nak makan je.........makan....makan dan makan............aku plak sebagai isteri solehah ni..kena ikut makan jugaklah...dah suami makan...aku tak bleh tgk...aku kena makan gakla......huhuhuhuhuhuhu.....




Bila la aku nak dapatkan balik BADAN aku mcm yg kita mula2 kenal dulu kan...dulu tu takdela lama pun...baru je aku rasa......waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

0 Comments: