May 25, 2009

TAK TAHU APA NAK BUAT....

malam nanti plak.....kat sekolah Qiraati anak2 aku....ada jamuan bagi sambutan Hari Guru...memang kalutla jugak aku..nak bawak makanan apa kat sekolah agama dia org ni......nak tak nak....aku bekalkan anak2 biskut ( banyak tau...) nugget......ok lah kot.....coz yg lain pun bawak makanan jugak.......budak2 mana bleh makan banyak2 kan..hehhehehee

ni utk anak2 dara aku la.......kebetulan aku beli kek.....teringin sgt nak makan.........tgk plak kek ala2 clown ni.......beli la utk 3 dara dalam kereta tu ha....

sampai je rumah....Kak Ngah memang tak sabar2 nak makan kek...tapi mcm biasala......sampai je rumah......kena mandi dulu......baru boleh makan.....dan buat homework sampai lebam......huhuhu

parking kat belakang ni teduh sikit...kat depan tu........memang panas giler....sekarang ni memang musim tak menentu la.....kejap panas ...kejap hujan..........ni kakak muka masam mencuka ......coz baru bangun tidur........tapi tetap mantain utk bergambar walaupun takde mood.....huhuhuhu

alahai Dik Ya...kesian plak aku tgk.......boleh muat kerusi tu......ngam2 je kan.....mcm nilah agaknya dia dalam perut aku dulu ye..........hhehhehhehee

hahha....mcm biasa....anak2 aku memang suka makan murtabak ni......setiap kali balik dr sekolah..aku akan singgah la beli jap.........dah anak suka kan.......sanggup apa saje........sebagai seorang ibu kan.....sanggup apa saja utk anak2.............mana ada ibu tak sayangkan anak.......betul tak....

lepas tu singgah beli manik kat CINTAKU...plak......malam nanti nak kena hantar ke rumah kakak ipar aku............utk jahit manik kat baju kurung aku.....beruntungla ada kakak ipar yg memahami dan baik hati ni..........sape la sanggup jahit baju kurung dalam masa 1 hari ni........nasib baikla ada dia.......kalau tak..tak tahula nak pakai apa..pegi kenduri kat Klang ni....thanxs ye.....

ha ni nama dia Mr Tai.......aku singgah kat kedai dia jap utk ambik CD yg MEGA TT KELANTAN hari tu.....coz rakan2 kat KL ada yg pesan....so aku bawak 10 keping je........Mr Tai ni buat cuci kereta kat Jalan Merbau...di mana semua pekerjanya adalah golongan2 OKU......













Fuhh...bercuti sakan nampaknya aku kali ni dr mengaktifkan diaries kesayangan aku ni.........makan mcm biasala jugak...........banyak entry yg dok tgh menunggu giliran tu nampaknya...jenuhla aku kali nak meng hupdate diaries kesayangan aku ni.......utk di kongsi bersama pembaca tersayang.....dan juga lalat2 aku di luar sana..........buat lalat2....anda tak di undang dalam diaries aku...so ko boleh BLAH.......tak payah nak menyibuk kat sini.......bertambah dosa ko je...nak porak peranda org.....syuhhhh....syuh........blah...blah........


aku mcm biasala jugak.......hal dgn anak2 la kerjanya........aku memang terlalu banyak masa utk anak2......sampaikan naik pening kepala aku ni ha....nak buat apa.....aktiviti apa yg aku nak buat.........dan mcm2 lagi lah......ni plak acara lepas hantar anak sekolah.......dan ambik anak sekolah...itulah tugas aku setiap hari kecuali hari jumaat dan sabtu la.....hari lain memang betul2 bz di buatnya......

1 Comments:

haya_yaya said...

datin nk dtg klg?
waahhh...layan gak ni...dato S...apo laie...kalo ade free bole jumpe..