May 30, 2009

REFLEXSOLOGY.......

tgkla wajahnya yg ceria.....baru nak mula........

ayakkkkkk..baru je mula..tak kanla dah terangkat punggung kot........hehhehhehhehe...siap menjerit-jerit lagi tu....hehhehhehhee.......yg peliknya..aku ambik banyak gambar HB kesayangan aku ni dalam pelbagai mimik muka......tapi kenapa ada 2 keping je ni......pelik betul la......

pastu..giliran aku plak........mcm biasala gakla..tahan jelah kaki tu ......

amboi dgn muka selamba......tukang urut tu baru nak mulakan.........

mcm tak sabar je aku ni..nak massage kaki ni.......nak jugak cuba kan..mcm mana rasanya....sakit ke tak........mesti mau tau kan.....tu pasal la nak cuba.....

ok.........jom kita mulakan...dan saksikan segala mimik muka aku plak.......hehhehhehehhehee

hurmmmmm....baru je mula ni.......letak tangan je kat tapak kaki aku tu.......dah mula tak senang duduk aku di buatnya........huhuhuhu

dah cuba control seadanya......tapi takdela ...menjerit-jerit mcm HB aku kan..........hhehehhehhehee

ayakkkkkkkkkk.........aku plak nak terangkat punggung di buatnya tu........menahan kesakitan yg teramat sangat......tapi nak tak nak....kena tahan je......nak sangat aku bangun dan blah je......sakit giler..hehhehhehehhee

aduiii.....memang aku betul2 tak tahan..........aku tarik kaki ......dia plak tarik kaki aku....cam sorong papan tarik papan la plak........huhuhuhuhu....memang dah tak nak dah...tak sanggup dah aku.......sakit la...huhuhuhuhuhu.........tapi bagus utk perjalanan darah sebenarnya.....cuma mungkin aku ni baru pertama kali kan...tu yg tak tahan tu.....lepas ni oklah kot......nak cuba lagi ke...hurmmmmmm....











Lepas seharian aku kat kenduri...dan borak2 isu semasa kat rumah Kak Ni.....hurmmmmm..memang banyak topik menarik nampaknya abad ini...hehhehhehhee........memang amat memenatkanla....seharian kat tempat kenduri belah perempuan...makan punyala banyak aku dgn HB aku ni...bila dah kenyang..mula la mcm ular sawa..huhuhuhu.............


sambil dok tgh borak2 tu..nono..( anak saudara HB ) aku bagitau kat depan rumah dia tu ada buat massage kaki....katanya hurmmm sedap.......dia org nak aku dan HB cuba...kebetulan aku pun memang nak sgt massage2 ni..kalau boleh Full Body Massage..lagi best kan.....tapi lelaki la plak.....tak kanla nak suruh massage kot......baik HB aku....lagi best...hahhahahhaaaa.............kat situ ada buat Bekam dab Reflexsology je......


aku dan HB nak la mencuba mcm mana kan...tak penah buat sebelum ni....nak la jugak cuba...best ke tak.....hasilnya adalah........hurmmmmmmm.........menyakitkan.....waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....( mungkin aku tak biasa kot )

4 Comments:

MOLY said...

bestnya org urutkan kaki
kalau kita pun mesti tak tahan
sebab dia main urat sane sini kan
konpem terangkat punggung punya
huhuhu
:D

DatinDiaries said...

Lily : hhehhehee....memang dah terlebih terangkat dah pun.......tak sanggup lagi dah...

Unknown said...

laki ko tak sempat nak massage Full Body laa.... tak jadi massagenyee... cakar rimau je laaaa.... huhuhu

DatinDiaries said...

Shifu:huhuhu......cakar singa doh loni......hehee