May 27, 2009

OH BUDU.......OH ULAM.....

ni baru nak mula buat homework la ni...ya allah dia punya homework....aku tgk pun dah nak pitam....ada ke homework satu buku.....kena buat semua skali dlm masa 1 hari..tak termasuk dgn yg lain...huhuhuhuhuhu.........takpe......nasib baikla anak2 aku ni jenis...nak siapkan jgk homework...walau penat mcm mana pun..yelah kang tak siap....kena rotan kat cikgu..hhehhee

tgkla Dik Ya...kang jatuh tu baru tau.............agak2la nak posing pun...huhuhu


ala2 bergaya manja la ni.....kereta mummy jgk yg jadi mangsa ye.....nasib baikla Dik Ya ni kecik......kalau besar.....mau kemik la kete mummy ni......

tgk la gaya ala2 nak makan la konon...suka buat gaya mcm ni...kan tercekik tulang ikan tu kan.....

ni lah mak aku yg baikhati....dan memahami aku segalanya........sampaikan nak sgt aku makan......siap kami berkelah kat blakang rumah lagi.....hehhehhee..memang best sgt2 time ni.....makan bersama ibu terchenta.

ha..ni la menu istimewa kami petang tu..hehhehhee....BUDU dan ULAM mesti ada tau.......hurmmmmmmmmm...nasi plak panas2....dan ala2 lembik sikit.....fuhhh.......

Kak Ngah memang makan tak hengat punya......dia sama cam aku gakla...suka makan ulam.......bagus makan ulam tau...awet muda........bila org boleh buat FITNAH kat kita PAKAI SUSUK tu maka menjadilah tabiat makan ulam ni ye....amalkan makan ulam...dan jauhi menfitnah org..........hhehhee

lepas makan.......aku tinggal dia org dalam bilik jap utk ke kamar kecil...terus di ambiknya gambar dia sendiri ala2 tidur la kononnya tu...huhuhuhuhu

ni la segala jenis buku yg di beli petang tadi...semuanya cerita pasal hantu........

ala Dik Ya saje je tu nak tunjuk yg dia dah pandai baca ABC tanpa tak tgk buku la tu......nak suruh aku puji la tu.....hurmmmmmmmmm...........












Hurmmmmmmm...memang best betul dapat makan mcm ni ye.....semenjak 2 menjak aku dok kat rumah ni..memang mcm2 yg aku lakukan.....sampai makan nasi pun kat luar rumah..iaitu bahagian belakang rumah.....kat tanahla ..senang cerito......


lepas balik dr ambik anak2.....sambil2 tgk anak2 buat homework...teringinla plak aku nak makan mcm ni...hurmmmmm memang best sgt2......kalau org lalu depan aku pun gerenti aku tak perasan...tu belum ada petai lagi........aku memang suka makan ulam-ulaman ni.....awet muda....tu pasal la sampai ada org FITNAH aku PAKAI SUSUK.........hahhahhahahaa.......memangla SUSUK aku tu ulam-ulaman la kalau ko nak tahu......tau fitnah org je kejenya..nanti allah laknat baru tau.......huh


jom tgk apa menu aku petang tu...memang best tau.........

3 Comments:

Lily.Lulu said...

layan giler makan bawah pokok macam ni

perghh !! marvelous !
:D

SaraGurL said...

bestnye tgk time berkelah mkn pangkin tuuu..
tringat kt kg mase kecik2 duluuuu..

DatinDiaries said...

lily : hehhe..memang sedap....makan bawah pokok rambutan gitu..hehhehhe


Sara : tu la....memang best dapat makan ala suasana kampung ni..tambah kalau ada BUDU lagi sedap...hehhee