May 7, 2009

NOOR HIKMAH - KAK NGAH

eiiii..bestnya tidur sebelah Kak Ngah ni...cover sikit ketiak tu sayang..hehhee

hehhehe...pernah jugak mummy kalau bergambar buat gaya mcm ni......hehhehe

walau apa2 hal pun....lobang hidung Kak Ngah tetap menjadi pujaan hati mummy.......huhuhuhu

bergaya ala2 manja gitu..........kalau dah ada anak ni..memang asyik gambar anak2 je kerjanya...sorry ekkk.....nanti kalau anda dah ada anak....barulah anda tahu,.......ntah2 lebih lagi bergambar .......hhahahhaha

ni gaya apa ni Kak Ngah....cam gaya nak mintak duit dgn mummy je ni.....ish......

ni gaya ala2 baring plak....semua gambar di atas di rakamkan oleh Kakak....aku hanya tukang update kat blog je...huhuhuhu....nanti episod Kakak dan Dik Ya plak ye......










Kali ni kita mulakan dgn Kak Ngah dulu....ni gambar bukan aku yg ambik.....tapi kakak....tgk2 dah ada dalam camera ni......memangla dia org semua ni suka sgt bergambar...itu memang tak di nafikan...mcm2 gayalah yg dia org buat...nanti lepas ni aku akan letakkan gambar kakak dan Dik Ya plak....sekarang kita mulakan dgn Kak Ngah dulu lah ye....


bukan apa...aku ni kat rumah je kerjanya....bosan dan teramatlah bosan.......tak tahu apa nak buat.....dulu ada jugak kerja yg nak kena di buat....sekarang ni dok kat rumah je..buntu kepala ni di buatnya.......asyik tgk dinding ......je hari2....tgklah kalau dalam masa 3 bulan..kalau takde perubahan apa2 aku akan ambik balik SPA Q......kalau semuanya berjalan dgn lancar...aku mantain je mcm sekarang hehhehhee....kalau SPA Q masih merindui aku dan itu adalah rezeki aku jugak..maka dia akan kembali kepada aku...kalau tak aku sambung balik la tgk dinding rumah ni...hehhehhhheee.....dulu masa dok kerja.....penat......dan terikat nak kemana2...ni dah takde buat apa2..bosan la plak asyik dok kat rumah je.......


hari ni aku tak tahu nak bawak anak2 kemana plak.....bosan betul la...esok aku dah nak balik ke KB...dah lama rasanya tinggal rumah kat KB tu........nasib baiklah jiran aku yg baik hati tu tolong jaga apa2 yg patut kat rumah tu.....kalau tak ..tak tahula.......rumah pun dah lama biarkan kosong mcm tu......kalau tak silap aku dah 2 minggu gamaknya...


uishhhh panjang lebar la plak bercerita ni....oklah sampai di sini dulu......hehhehheee

4 Comments:

lily lotus said...

makin cantik anak dara u ni sis ;)

DatinDiaries said...

Lily: dah semakin membesar dia org ni......yg kecik skali tu yg kuat bergaya nya.....aduiii....pening kepala nak beli itu...ini....huhuhu

bOnda said...

Ops kak ngah, kaver tiak tue =)

DatinDiaries said...

bonda: hehhehe..kak ngah memang tak cover ketiak tu napoknyo tu...hehheh