April 7, 2009

SELESAILAH SUDAH SEGALANYA.......

dah hampir siap keseluruhannya......alhamdulillah semua persiapan berjalan dgn lancar dan sempurna...



ni lah dia staff KFC yg menyerbu kat rumah aku .......semuanya sporting..........mula2 dia org cakap cam tak berani nak tegur aku...nampak cam garang je......yelah aku dok kalut kemas itu dan ini..memang nampak agak seriusla muka aku ni.......bila semuanya dah selesai bab2 keje aku......barulah aku pegi borak2 sakan dgn dia org.......so apa lagi.....mcm2 hal la.....jadinya....hehhehhehee....tahun depan ada rezeki..umur panjang..insya'allah dtg rumah akak lagi ye.....hehhehheee.....

memang meriahlah kat rumah ni ha...kalut di buatnya dg dia org ni semua.....asyik dok usik sesama sendiri je kerjanya........hehhehe...apa2 pun memang meriahlah petang tu.....dia org dok sibuk kemas barang2 dia org....aku plak dok kalut siapkan tugas2 aku dan ambik gambar dia org...hehhehhehee...( sempat lagi tu )

habisla orkid2 aku tu dah di letak kan belon ni ha...........200 belon tu..dia org tiup....hurmmm...mau tak penuh kat laman rumah yg tak seberapa luas nya ni...hehhehehhee

adui...ramainya............setiap cawangan KFC kat Kota Bharu ni hantar wakil 2 org.....hurmmmm...memang tgh buat persiapan tu pun dah meriah.......

hah....jgn tak buat Kak Maria.....hehhehehee....ha yang lain tu tgk mcm mana nak buat ni ha......

hah tu dia...penuh dah kawasan rumah ni dgn belon2 ni......nak di berikan kepada semua kanak2 yg dtg kat rumah malam nanti......

staff2 KFC tgh bertungkus lumus dok kemaskan apa2 yg patut.........memang rumah aku di penuhi oleh staff2 KFC je .......ok jugak ....ramai yg dapat tolong apa2 yg patut kan........hurmmmmmmmmmm.....

bahagian tgh dah settle nampaknya.........fuh...lega..........nak kemas kat tempat lain plak......

Ngeh......apa la motif dia buat mulut mcm tu ye......nak kata penat.....nampak cam tak buat banyak kejenya...huhuhuhuhuhu.....

bergaya ala model ke...atau bergaya ala kaki tgh gatal ni Dik Ya....hehhehhehee

alahai Dik Ya...demam2 pun masih lagi nak berlari...anak aku dah nampak susut sikit....demam je...kesian plak........makan pun tak nak sangat.........lepas berhenti minum susu.......mcm mana nak buat ye...nak bagi dia berselera makan ni........

dan ini adalah hasil usaha aku.....bahagian susun atur kerusi ni....hehhehhhehee.....memang memenatkan.......nak buat mcm mana kan...kerja dah di tetapkan....mesti kena kerja....





HB aku mampu tersenyum bangga kerana segala penyusunan kerusi tu dah selesai.....huh......










Maka dgn ini di umumkan segala persiapan bagi majlis harijadi anak2 aku ini berakhir hendaknya......siap dapat sms dr kawan2 blogger ni..tak sabau2 nak tahu apa kejadian yg seterusnya.......memang tak sabau betul la u all ni.....hehhehhee....aku bukannya apa...takde idea nak tulis......dan tak ingat la plak tu...hehhehhehee..lagipun banyak yg nak kena buat ...tu yg kena buat step by step.....kan korang bosan dan boring plak nak membacanya.......


ini adalah hari yg terakhir aku...HB...adik beradik dan yg lain2 jugak bertungkus lumus dok buat segala persiapan bagi majlis harijadi yg akan berlangsung belah malam nanti......bila semuanya dah reda....aku masuk dalam bilik..pengsan kejap....pastu kena sambung balik....coz tetamu dah ramai dok menunggu....


apa2 pun kita ikuti saat2 terakhir bagi persediaan utk majlis harijadi anak2 perempuan aku ye...




kita enjoyyyyyyyyyyy......................

8 Comments:

ani_hasrul said...

huhuhuhu.... perli nampak......heheheh....

DatinDiaries said...

Ani : hehhehehhee

lily lotus said...

oh! tak start2 lagi rupanya...kehkehkehh...sabarrr tungguuu

DatinDiaries said...

Lily : ah a belum lagi...ada problem ckit kat blog ni.....

tak bleh nak upload gambar la plak...

jap nak check dulu....mcm mana..




sabar.......hehhehehe

Masviona said...

mak aiii meriah giler ye....kat koto baghru ruponye...:)

oklah hepi bedey lah untuk anak datin ye....hikksss..:)

DatinDiaries said...

masviona : hehheh thanxs ye coz terjah kat rumah ni..hehhe

memang meriah...kat koto baghu lo ni...dok mana ni....


ni nak update tak bleh la....ada masalah plak bab upload ni...pening2

MOLY said...

meriahnyaaaaaaaaaa !!!
suka tengok !!

:)

DatinDiaries said...

Lily : memang meriah sgt2....


penat sampai pengsan...huhuhu