April 22, 2009

SANTAI BERSAMA ANAK2...

Gambar kek lagi...hehhehee....utk pengetahuan u all kan....sekarang ni hanya tinggal yg BARBIE ye.....tak di usik langsung..anak2 aku tak berani kot...takut aku marah...huhuhuhuhu


anak2 memang dah tak sabar dok tunggu.....lambat betul la HB aku ni nak potong kek......meleleh dah semua tu dok pandang kek je dr tadi...heheee



besarnya kek...hurmmmmm...lemak berkrim di sukai ramai...hehheheee

semuanya khusyuk dok bukak hadiah....humrmmmmm...



Hadiah dr salah sorang rakan bloggers aku yg dtg iaitu BONDA...cantik sangat....ni mummy dia yg berkenan nampaknya....hehhehhehee...thanxs ye...

ni plak hadiah dr PAPA la.......hurmmm cantik...anak2 memang suka.......thanxs

dr rakan PROPERD iaitu Sue - Ad Towing....thanxs

hurmmm ni hadiah dr rakan bloggers aku.....SHIFU namanya........thanxs ye...sebuah buku yg menarik....










Setelah semuanya dah siap.....maka keesokkan harinya anak2 aku tak sabar nak bukak hadiah yg telah di berikan oleh tetamu2 yg dtg......walaupun tahun ni tak banyak dr tahun2 yg lepas...hehhehhehe...tapi tetap jugak meriah......hehhee...


aku tgk dia org pun memang tak sabar betul nak bukak hadiah.....dan hadiah plak mcm2 ada...hehhehhee...sampai aku tergelak pun ada...yelah sampai tak terfikir....dapat hadiah biskut ikan.....tapi bagus gak..boleh aku makan.....hehehhehhee......aku plak yg makan banyak dr anak2 aku...sedapla rasa masin2 ckit.....makan sambil tgk TV gitu.......


apa2 pun terima kasih kepada semua tetamu yg dtg dan memberikan hadiah utk anak2 ku.....dan kami tak mengharapkan benda2 tu semua....tapi biasala budak2 kan...mesti dia org lagi seronok kalau dapat hadiah......aku plak buntu..tak tahu nak bagi apa.....so utk memudahkan kerja ...mcm biasa gakla aku bagi BARBIE DOLL........mahal tu.......baju persalinan pun dah mahal giler....tapi aku tak kasi anak2 aku bukak kotakla....biar BARBIE tu terkurung dalam kotak tu...lagi cantik....ni kalau dok kat luar.....kepala tak tahu kemana...kaki tak tahu kemana.....baik dok dalam kotak diam2.....hhehehhee....

2 Comments:

Shifu67 said...

jgn ko makan pula buku yg aku kasi kat anak ko tu.... hehehe

DatinDiaries said...

Shifu : hehhehhee.......tgk lah nanti camner..hehe