April 20, 2009

KENA GIGIT HANTU...

ni plak kesan gigitan dr aku plak...hahhahhaa...jgn lak korang nak pikir kelain plak ....huh.....saje je ni...memang dah tahap gaban takde keje nak buat.....so testla gigi sape yg lebih tajam....dan gigi sape yg berterabur.....hahhahhahahhaaa.....

ni plak gigitan dr HB aku la.....bukan apa.....saje nak test..gigi sape yg berkedudukan dgn betul.....hahhahhahhahahaa

alahai sayangku sorang nih........biasala kalau hari cuti......memang santai kat rumah jelah......hurmmmm

hehhehhee.....dapat je belon tu....terus blah sambil menyanyi budak2 ni......hehhehee

lepas je Birthday Party.....kanak2 kat rumah aku tu....dok tgk je segala belon yg dok tergantung tu......hehhehe...so apa lagi.....bagi jelah kan....bukan main happy lagi dia org nampaknya...










Hehehhehehe......segalanya dah selesai....bangun2 je lengan masing2 dah kena gigit hantu...tapi bukan hantu yg dah mati....tapi hantu yg masih hidup ni ha.......hehhehe...


memang dah takde keje gamaknya aku dgn HB aku ni.....aku gigit dia...pastu dia gigit aku plak..ntah apa2 kan......tapi nak bagitau ...walaupun ntah apa2....tapi kami bahagia nak buat mcm tu...hahhahhahhahaa.......aku ni bukan apa...yelah happy sgt...coz dah mulakan menulis.....ish silap menaip......segala apa yg aku lakukan seharian dalam hidup aku...dan dikongsikan bersama dgn rakan2 di luar sana..yg mana yg telah menjadi pembaca setia aku secara langsung ataupun secara tak langsung.......benci2...tak suka...meluat...tapi masih lagi nak baca...........ini salah satu penyakit gak ni......tapi takpe......aku tulis ni pun nak di kongsi bersama jugak kan....



apa2 pun selamat membaca lah...........

4 Comments:

pulasperut said...

ucheh! 18 sx nih! heheh..

DatinDiaries said...

pulasperut : weh mulas perut weh...

Shifu67 said...

amvoiii... main gigit2 eii... gambar tu kesan gigit kat tangan je.... kesan gigit kat lain banyak lagi tu.... hahaha

DatinDiaries said...

Shifu :...ish buat malu i je....wakakkakkaka.......tempat lain gak rahsio la nyo