April 23, 2009

PAI GOLOK......

sebelum nak ke Golok .....singgah ke AmBank jap......kasi masuk itu duit dulu.........untuk 3 org puteri kesayangan aku....

ini adalah buku rekod wang saku bagi pelajar2.....Bank Negara keluarkan dalam bulan ni kalau tak silap aku la.....kartun lat tu.....


sempat lagi nyakat pegawai kastam...nasib baiklah orgnya sporting......bergaya ala2 malu gitu apabila wajah tampannya di rakam....

lepas cop pasport ni HB aku........jom kita masuk Golok......

mangga pulut ( pulut pauh ) memang sedap...siap ada santan lagi .....fuh......ayak..berair la mulut nis....

ha...ni makanan aku..........mee jumbo......fuh....memang jumbo mambo gitu.......dia punya beef ball memang besar2 tau...sedap woooo....

nasi kromok ala2 nasi beriani kat golok..memang sedap sangat2...

cantik tak............aku pilih yg bawah tu...anak2 aku pasti akan suka punya....harganya murah.....berkenan tak...hehhehee.....


minum air tebu...tapi angkat botol soya........huhuhuhuhuhu.....salah ekssss....











HB aku balik kampung lagi...dan aku mcm biasa jugaklah......merancang kemanala kita org nak pegi lagi ni...nak dok rumah bosan plak..anak2 plak kat sekolah......bila dah takde apa sgt nak buat aku ajakla HB aku ke Golok......pegi makan dan beli barang2 dapur ke...


kat sana makanan memang sedap2.....dan barang2 pun boleh tahan murah jugaklah......tapi semenjak 2 menjak ni duit kita jatuh la....duit siam plak naik...dalam keadaan ekonomi dia org huru hara pun duit bleh naik.......kita plak yg rugi...hurm...apa nak jadi la dgn masalah ekonomi negara kita sekarang ni ye...bertambah teruk la sekarang dan kemungkinan akan bertambah teruk lagi selepas ini.....harap semuanya akan oklah hendaknya selepas ini......ekonomi negara akan bertambah kukuhlah....maka kukuhla aku...hahahhahahhahaha......anak2 aku je yg kukuhnya...aku takdela kukuh...


kita layan gambar yg tak seberapa nilah ye....yg sempat aku ambik.......

3 Comments:

vy said...

walaweh
giler tengok makanan sedap sedap
pastuh shopping brg brg kat GOLOK
uwaaaaaaaaaaaaaaaa
lenkali nak kirim!!

DatinDiaries said...

VY : memang kat golok murah2 gakla barang...tapi kena pandai bercakapla.....kalau cakap luar memang mahal la gamaknya...

Lily.Lulu said...

x pernah sampai golok lagi
akak .. kalau toto macam tuh kat sana bape dia jual ??

kiut tengok baby pooh and the gang
comey jek !
:)