April 27, 2009

DEMAM..

N3 kali ni memang tak bergambar.........dan tak larat nak ambik gambar maupun bergambar......ni pun aku gagahkan juga utk taipkan apa2 yg patut kat diaries kesayangan aku ni..utk di kongsi bersama dgn teman2 dan pembaca setia DatinDiaries2......kemungkinankan ada perubahan kat Diaries ini.. apa??bila ??? tu je aku belum pasti...


sekarang ni dah 4 hari aku demam..panas....demam mcm yg aku masuk dalam hospital ari tu.....sebelum ni satu rumah aku dah demam..termasuklah mak dan anak2...alih2 sekarang dah berjangkit kat aku....alhamdulillah jugaklah dia org semua dah selamat....sihat......dan telah di jauhkan dr perkara2 yg buruk...sekarang ni tiba giliran aku plak nak merana......yelah demam....dan terus demam..tak kebah2...


tapi aku gagahi juga ke KL..berkonvoi bersama kakak berserta dg family dia lah...utk dtg ke KL...kalau bukan kerana kakak aku nak dtg memang aku tak larat nak drive...bawak kereta pun ya allah tuhan je yg tahu....sampai je kat Petronas Kuala Krai..aku rasa cam nak pitam..badan mengigil......suhu badan aku naik mendadak....tapi aku lawan...lawan dan cuba lawan jugak...kakak aku suruh aku berpatah balik...tapi aku rasa boleh drive la slow2...


tiba di KL memang aku terus pengsan...tak ingat apa2 dah.....badan aku terus mengigil dan panas badan aku bertambah.......aku sampai menangis coz tak tahan dgn demam aku ni...tapi walau dalam apa sekalipun aku memang kena lawan jugak....


semasa aku berada ni KL ni....HB aku bawak pi klinik kat Batu Caves...kena injection kat P******G...ni....heehhee......sakit jgk la ckit lepas tu...tapi tak tahan sangat kerana demam..aku kena akur juga......pastu yg paling aku tak suka skali adalah bab makan ubat.......memang penuh dgn segala jenis ubat.....mcm biasala jugak aku ni...hanya org2 tertentu sahaja yg memahami aku setiap kali aku nak makan ubat....


lepas balik dr klinik...aku tidur dalam kereta ..........kasi badan normal balik....selepas beberapa jam..barulah aku kembali normal.....tapi masih lagi demam....cuma aku dapat rasa ada sedikit perubahanla......kalau tak....aku tak larat nak nak meulis kat diaries aku ni...


apa2 pun alhamdulillah aku dah beransur pulih....dan esok pagi kalau aku larat bangun pagi la...aku nak temankan HB aku pegi ke *******..selesaikan hal yg ntah apa2...belum settle lagi..buat malu kaum je......aku takdelah nak kena sampai.....ni mcm tu je punya hal....meleret sampai skg...........menyusahkan org ......

5 Comments:

VimmiYasmin said...

Datin

tuh laaaaaaaaaaaaaaaaa
LIGAT sangat
tak renti renti aktiviti nya

minum 100 Plus banyak banyak tau

jom lepak Laman Santai Istana Budaya
ada live band every Saturday Nite Fever
hehehehehhe!

DatinDiaries said...

VY : hah kalau ada aktiviti...calling2 la.....masih kat KL lagi ni dgn anak2.....bulehla kenalkan dgn anak2 ni skali.....dia org teringin sgt nak tgk TOM TOM BAK ni...

O said...

waaa, gigih kak drive ke KL dengan demamnye lagi..tabik springgg!!

rest banyak2 ye..jangan keje keras sangatttss =)

O said...

waaa, gigih kak drive ke KL dengan demamnye lagi..tabik springgg!!

rest banyak2 ye..jangan keje keras sangatttss =)

DatinDiaries said...

bonda : memangla akak ni jenis keras ckit...ye ke keras....nak buat mcm mana...bukan senang nak bagi org happy..betul tak...