April 2, 2009

KEMBALI KE KB....

inilah suasana dan keadaan dalam kereta aku kali ni...penuh dan sarat dgn barang2......

bila bawak kete ni kan...rasa cam dok dalam hutan pun ada...yelah penuh dgn bunga2....dan pokok2 yg berdaun besar je....kat belakang plak mcm2 ada........

ni plak keadaan dalam bahagian tgh2 kat dalam kereta aku.....huhuhuhu..memang padat ..sepadat2nya.....


ha...bunga2....dah siap di susun rapi.....hehhehhehhee.......dah tak tahu nak letak kat mana dah.....aku ni memang peminat setia orkid....










Dah 4 hari aku kat KL ni.......beli apa2 yg patut....itu dan ini...so semua barang keperluan yg nak kena beli kat KL ni dah settle....so esokkan harinya aku nak balik ke KB lah pagi2......soreng2 plak tu aku nak drive.....

dalam kereta aku tu penuh segala jenis barang...bunga ada...bawang ada.....serai ada....dan mcm2 lagilah...hehhehe.....boleh kata..hanya aku sorang jelah yg muat dalam kete tu...memang dah tak boleh sape2 tumpang lagi dah...penuh dgn barang2....mcm nak bukak kedai runcit je.....aku balik dan bila berhenti kat R & R ....org pandang dan senyum je kat aku.....pastu tgk kat kereta aku...huhuhu.....mesti dia org pikir...apa hal la org ni......bukak kedai runcit kat rumah ke apa......aku buat derk jelah bila dia org pandang aku...huhuhuhu......

perjalanan aku pulak memang takde masalah...alhamdulillah semuanya berjalan dgn baik.....dan takde apa2 kerosakkan yg berlaku.....cuma bila sampai je kat kelantan ni hujan lebat tu jelah.....lagipun bila aku drive sorang2 ni..memang aku tak menyinggah berhenti mana2 pun...kecuali kat petrol pump ke....atau kat R & R.....yelah takut jugak kan berhenti sorang2 ...bahaya....ni kat ramai org lain ckit....

sampai je kat KB terus beli barang ckit utk di hiaskan kat topi bagi kanak2 yg dtg nanti.....aku beli murah je...tu pun beli banyak...lagi murah...tapi bila aku hiaskan...so nampak cam mahal je.......hurmmmmm........idea...idea.....idea.....

2 Comments:

Shifu67 said...

org yg tengok keta ko kat R&R tu mesti fikir.... bini sapa la yg lari dr rumah ni.... hehehe

DatinDiaries said...

Shifu : hahahhahahha..tu la pasal....hehhehe