March 9, 2009

SAYANG2 MUMMY......

ini adalah sebahagian dr cenderahati yg akan di berikan kepada kanak2 yg dtg semasa majlis harijadi anak2 aku nanti....

alahai Dik Ya...kenapala semakin kurus...makan banyak tapi badan maintan je.....huhuhuhu...mcm mummy dia jugaklah..mantain je......hahahahahahaha

Kak Ngah ( adik ) memang senantiasa bersama buku.....bangun tidur .....nak tidur......mesti nak kena baca buku dulu.........kdg2 ..dia terjaga jam 7 pagi...dia baca buku dulu....barula dia turun dr katil......hurmmmmm.....aku dok kat sebelah kdg2 bunyi mcm nyamuk gitu kat telinga....huhuhuhuhuhu


Peace

sementara tunggu HB aku dok siap2 nak tidur....aku mcm biasala melayan anaklah dulu....hhehehe



alahai dah jam 1 pagi....tak mengantok lagi ke sayang......








Hari tu aku dan anak2 tidur agak lewat sikit.....aku pun dah lupa apa yg aku buat sebenarnya pada malam tu....tapi yg pastinya aku memang tidur agak lewatlah jugak...hehhehe

anak2 plak tak tahu la kenapa mata dia org ni tak mengantok....so dia org mcm biasala masuk dalam bilik aku je...dan buat apa2 yg patut......samapi dia org penat barula masuk tidur.....dan aku pulak seharian kat rumah...asyik dok kemas barang2 yg hendak buat majlis harijadi anak2 aku nanti....memang banyak benda yg nak kena aku lakukan...nak kena tgk barang2 yg nak di berikan kepada kanak2 nanti..dah satu hal tu.....nak dok kira stok brg2 hari jadi anak2 aku lagi....hurmmmm....

memang agak memenatkan.......dan senarai yg patut aku beli nanti..aku belum buat lagi...huhuhu.....nanti2 lah..lambat lagi ni.....tapi aku nak kena buat persediaan awal.....

apa2 pun aku bahagia sgt bersama anak2 aku yg tersayang....dan juga suami tercinta...

2 Comments:

Shifu67 said...

dik ya kurus pasal dah kena ambik kat kak ngah kott... err.. dak pun, dik ya makan sepinggan, mummy dia dah 2 pinggan... ngeh..ngeh.. lariii

DatinDiaries said...

Shifu :.huhuhuhuhuhuhu.........dushhhhhhh