March 13, 2009

ROMBONGAN CHE KIAH...

singgah beli 'etok' dulu ........dah lama rasanya tak makan..aku makan sikit je...coz lepas makan terus sakit perut.....tapi 'etok' dia memang best tau.......ni kat tepi jalan nak ke tunjung...

semuanya tidur...tinggal aku sorang je yg tak tido..kalau aku jugak tido memang tak sampai2 la...hehehehee........

singgah beli daging dulu.......

nilah keadaan lori yg terbalik kat gua musang......takde kemalangan jiwa berlaku...








Hhehhehhe.......mcm biasala jugak..kalau dah cuti2 sekolah mcm ni...maka bermulalah rombongan che kiah aku ni.....prgi je kemana nak pegi...tapi asyik pegi tempat yg sama je...bosan jugak..ni cuti sekolah seminggu tak tahu nak bawak anak2 pegi mana......KL pun dia org dah bosan yelah asyik tempat yg sama je....sampaikan aku sendiri pun tak tahu nak bawak dia org kemana.....buat masa ni memang melepak kat rumah jelah....

perjalanan kami sekeluarga..alhamdulillah takde apa2 yg tak di ingini berlaku...cuma dalam perjalanan tu aku cuma terpandang ada xsiden ...mungkin terbabas...mengantok ke..hilang kawalan ke...aku pun tak pasti la.....

aku dok terfikir ni .....aku nak bawak anak2 jalan kemana ye cuti sekolah ni...aku kat KL selama seminggu la....minggu dpn HB aku balik KB...dan minggu depan 1 lagi aku plak ke KL...begitulah keadaannya drpada bulan 4 tahun lepas...sampailah sekarang..hehhhehehe.....lagi pun aku dan free sekarang ni..bebas nak kemana2...cuti sekolah je..bolehla bawak anak2 ....cuma ni tgh pikir,..nak bawak anak ni...ada cadangan tak..kat mana tempat yg menarik ni...nak bawak anak2 aku ni..hurmmmmmmm..pening jugak ni....

aku bertolak dr KB semalam jam 3 ptg dan sampai KL jam 10 malam..penat tu memangla penat...tapi dah biasa kan......so takdelah cam penat teruk sgt...sampai je kat rumah..aku terus mandi...dan keluar pegi kat HB aku ada perlawanan badminton semalam....yeaaayyyyyy dia menang la....pastu dia kalah plak....hahahhahhaha...takpe..nanti boleh main lagi ye...so mintak maaflah ye SHIFU...takde cakar rimau semalam......malam ni jelah cakar singa ye.....hahahahahaha...Dushhhhhhh kat Shifu..

hari ni plak..kejap lagi ......tunggu HB balik..aku dan anak2 nak pegi Janda Baik....nak bermalam kat sana...tak tahula kat mana la tempat bermalam aku ni nanti..main hentam je ni.....harap2nya adalah bilik utk kami sekeluarga ni nanti......hurmmmmmm....

4 Comments:

Shifu67 said...

kawe tabek springg... kalau mem besor kawe drive dari KB ke KL.... sah la meraung sepanjang jalan.... hehehe

Shifu67 said...
This comment has been removed by the author.
lily lotus said...

dear, don't sleepy2 n drive..bahaya..take a rest kay ;)

DatinDiaries said...

Shifu : hehhe..saya dah biasa..kadang2 sorang2 je...

Lily :sis dah selamat sampai pun..bila kita nak jumpa ni ye agaknya...hurmmm